naar't bureau geweest

A

Anoniem

Guest
Hoi

Gisteren was heet weer bureaudag
Roderick weegt nu 6900gram en hij is 61 cm lang.
Best een stevige kerel dus. Hij zat met het gewicht iets boven de middelstelijn en met z'n lengte er iets onder.
maar was geen probleem.
Verder doet hij het helemaal goed.

Groetjes Marianne

Loek was bij de vorige controle 61 cm en 6800 gram, toen was hij 12 weken.

Nu zijn wij vandaag weer op controle geweest en met 17 weken is hij 64 cm en 7700 gram.

Hij zit nog steeds iets boven het gemiddelde met zijn gewicht maar dat was geen probleem, met zijn lengte zit hij ook boven in het gemiddelde trouwens.

Hoe oud is Roderick?

O  o beetje dom dat ik vergeten ben erbij te zetten hoe oud hij is.
Hij is van 25 juli. dus 14,5 week.
Groetjes Marianne

hoi hoi
ook ik ben vandaag weer naar het cb geweest en tarik is nu 3 maand en 6300 gram en 58 cm.
ik doe niet zo heel veel op het cb uit alleen de richtlijnen dit is onze tweede en ze kunnen je zo onzeker maken mijn eerste kindje was altijd heel licht en mijn zoontje is iets te zwaar het is toch nooit goed ik vind het perfect
groetjes

Zie je wel, Amy wordt fotomodel, ze is lang en slank hahaha! Grapje, ze ligt keurig op schema en  in beide groeicurves iets boven het gemiddelde.  Gister naar t CB geweest. Was precies 3 maanden, 6350 gram en 64 cm. Dat ze lang zou worden was ook te verwachten met ons als ouders (papa is1.94 en ik ben 1.82).  

Liefs,
Marian  

Salin is vorige week met 4,5 maand naar het cb geweest. Ze was 5,3kg en 60,5cm lang. Geen groot kind, maar ze lijkt goed te groeien, zeggen ze. Dus ik maak me geen zorgen.
Gr Petra  

Net terug van de CB. Celeste is vandaag 14 weken en met 6135 gr en 62,2 cm iets boven gemiddeld. Met haar motoriek gaat het voorspoedig en wij kunnen verwachte dat zij snel gaat kruipen. Dat probeerd zij nu almaar heeft natuurlijk niet de spieren, kracht en balans hiervoor - gelukkig maar........

mor74

Vandaag bij het bureau geweest. Moest eigenlijk volgende week, maar beetje verkeerd gekeken in het groene boekje. Gelukkig deden ze niet moeilijk en hielpen ze me nu.
Janneke is 17.5 week. (4 maanden) Ze woog 6010 en was 61cm lang.

Terug
Bovenaan