naar Artis geweest...

Tja, en wat dan nog... ?? Nou, bij mijn eerste zwangerschap kwam mijn man thuis dat we maar naar Artis moesten gaan, omdat een collega van hemdit ook had gedaan en  bij de zwangerschap van beiden dochters, 2 dagen na bezoek werden geboren.
Dus wij hadden dat toen ook gedaan en inderdaad... ook bij ons werd onze dochter 2 dagen erna geboren.
Inmiddels 38 weken zwanger en ik vind het wel mooi geweest. We zijn gisteren weer naar Artis geweest. Op de kiek geweest met de ooievaar en nu maar afwachten of het morgen inderdaad komt.
Voor de zekerheid gaat mijn man nu de ananas klaar maken, want hij wil niets aan het toeval overlaten. Ik heb hem laten beloven dat hij ook mee eet van het hart van de ananas, aangezien ik denk dat het niet te eten is en eigenlijk ook niet helpt. Maar goed.. we zullen zien.

Iedereen succes met de laatste loodjes en iedereen die al bevallen is... gefeliciteerd met jullie mooie wonders !

Groetjes Mamajo (38 wkn zwanger van nr 2)

Goh....ik denk dat ik ons uitje voor deze week gevonden heb!!

Ben donderdag 37 weken, dus als we woensdag gaan kan 'ie vrijdag thuis geboren worden, hihi....

Ik ben benieuwd Mamajo! Er is inderdaad op dit forum meer geplaatst over het bezoeken van Artis en bevallen.
Sterkte met die ananas.

Groetjes, Marieke
mv Stan en 38 wk zwanger v. nr.2

Nou... tot nu toe nog niets..
Maar de dag is nog lang, de vorige keer was ik ook met 2,5 uur bevallen... We wachten af..
O, ja.. het hart van de ananas viel mij alles mee, maar ja.... ook dat hielp tot nu toe nog niets, hi, hi

Gr. Mamajo.

whihihihi!
Wordt druk in Artis deze week denk ik......................
Ik ben al een week aan de bitter lemon, ben komende zaterdag 37 weken en dan mag ons grietje thuis komen. We hebben dan de verjaardag van mijn vriend, dus ga lekker actief doen en vooral nu al veel bitterlemon drinken...........(dronk het nooit, maar schijnt de boel wat te verweken............)

Sterkte met de ananasharten, maar het valt dus mee..........dat bied nog meer perspectief! Whahahahahaha!
Hoop voor je dat je kleintje nog komt vandaag!

Liefs Rimke
36+2 weken

hihihi, ben al een week aan de bitter lemon zonder resultaat hoor.........dat wist ik ook wel, maar het schijnt de boel wat te verweken zodat het misschien wat makkelijker gaat............ofzo. Ach, je moet wat als je er helemaal klaar mee bent........hahahaha!!!

En hoe is het met de artis-gangers!?

Nou, mooi dus niets, grrr. Het kindje is nu al eigenwijs
Nu schijnt het weer alleen bij meisjes te helpen, dus .. dan wordt het een jongen... Ha, ha. We wachten af.
Ik ga a.s. donderdag naar de verl.k. en wil dan mij laten strippen. Ik heb al wat ontsluiting dus ik hoop heel erg dat dit gaat helpen.
Ik was het afgelopen maandag helemaal zat, last van mijn rug, slecht slapen enzo. Gelukkig ging het vandaag beter, maar ik zie het niet zitten om te gaan overlopen (wie wel????? !!!!)
Ik heb gewoon zin om het kleintje in mijn armen te sluiten en... mijn voeten weer eens te zien, als ik sta, hi,hi.

Jullie horen wel wanneer het van plan is om te komen...   Ik hoop heel snel.

Gr. mamajo.

Terug
Bovenaan