Naar babyzwemmen geweest!

A

Anoniem

Guest
Ik ben vandaag voor het eerst met Renske naar babyzwemmen geweest. Ze vond het heel leuk, zat echt te schateren!
Ik heb met Emma ook 2 jaar gezwommen, tot zij naar de peuterspeelzaal ging. Echt leuk om ook met Renske alleen iets te doen. Zijn er nog meer moeders die ook zwemmen met hun kinderen?

hoi hoi

leuk he dat baby zwemmen:)

ja ik deed ook vanaf het begin met caithlyn baby zwemmen en ze vond dit ook altijd geweldig,nadat mijn moeder 3december is overleden benik niet meer gegaan helaas,maar wil het wel weer snel gaan oppakken want het is voor haar gewoon heel goed en leuk dus.
ik heb vanaf 2februari ook weer een nieuwe baan in de zorg maar heb de vrijdag speciaal vrij gehouden voor ons babyzwemmen want wil het echt weer gaan doen

liefs mama van caithlyn

03.03.2008

en de 2e word verwacht op
06.08.2009

Hoi,

Wat leuk dat babyzwemmen.
Helaas is het bij ons op de ochtenden dat ik moet werken, dus dat lukt niet dat ik heen kan. Maar wij gaan af en toe in het weekend met Yordi zwemmen en die vind het ook echt helemaal geweldig. Die heeft dan ook de dikste lol in het water.

Liefs marielle

Hallo,

Ik ga met Noah ook babyzwemmen. Ik ben begonnen toen hij 12 weken  oud was. Hij vind het helemaal geweldig!!! Wij doen soms ook onderwater zwemmen. Ik vind het ook leuk met al die leeftijdsgenootjes en mama's.
We blijven het dan ook zo lang mogelijk vol houden.

Groetjes

Babyzwemmen lijkt mij ook heel leuk om te gaan doen. Hoe gaat dat in zijn werk, moet je kindje ook vleugeltjes of iets anders waardoor ze blijven drijven? Sowieso een zwemluier natuurlijk!

Hoi,

Ja ik doe dat ook, nu dus met 2kinderen, wel een beetje aanpoten met 2 maar ik en de kinderen genieten er enorm van!
Veel plezier, het word alleen maar nog leuker!

Gr MJ

Met 2 kinderen heb ik nooit zien zitten. Ik ben ook nu pas begonnen omdat Renske nu wat langer wakker blijft, voor de kerst bracht ik Emma naar de psz en als ik terug kwam ging Renske gelijk naar bed.
Met baby zwemles hebben ze geen vleugeltjes om en zwemluiers zijn in sommig zwembaden verplicht en andere niet. Veel baby's hebben geen zwemluier om omdat veel mensen denken dat baby's niet in het water poepen. Die van mij kunnen dat in ieder geval wel en daarom hebben ze altijd een zwemluier om.
We zingen liedjes, ze zwemmen onder water, spelen met ballen, gaan bootje varen op zo'n vlot, vanalles.
Het fijne is dat het lekker rustig is en er geen muziek op staat, dat vond mijn oudste heel fijn.

Terug
Bovenaan