naar bed brengen! Drama?????

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi dames,

Nou even een vraagje hoor, mijn mupke is koningin in slapen ...ze slaapt echt 19 uur per dag...Echt ontzettend veel !
Ik ben altijd heel conseqent geweest met bed brengen..zo gauw ze gaapt of in haar oogjes wrijft gaat ze hup naar bed! ik geef haar in bed haar tutje (deze krijgt ze bij mij ALLEEN in bedje) en ze draait zich om en ze gaat slapen...
ze ligt ook iedere dag al om 18.00/19.00 in bedje tot de volgende morgen 7.00!
Maar sinds een weekje of 2 krijg ik haar niet meer zo makkelijk in bedje...ze is als ik haar in bed lig harstikke moe maar als ik weg loop na 2 minuutjes is het echt GILLEN HYSTERICH GILLEN gewoon...ben ik bij haar en ga ik 5 tot 15  minuutje bij haar zitten is ze zo weg...

herkennen jullie dit??? is dit een fase?? moet ik haar laten huilen??
Wat doen jullie in vredes naam????Ik lees hier nooit iets over???

liefs lonneke

Hoi Lonneke,
Delano heeft dit ook gehad.
Hij slaapt ook nog zo'n 18 à 19 uur op een dag,zonder problemen.
Ik liet hem liggen,ging af en toe kijken,aai over zijn bol en dan viel hij uiteindelijk in slaap.
Nu is het weer over.
Heel af en toe doet hij het nog eventjes na de laatste fles,maar na 5 minuten is hij stil en ga ik er dus niet eens naar toe.
Volgens mij is het een fase,angst,verlatingsangst,zeg het maar,het gaat vanzelf weer over.
Succes!
Groetjes Tanja

Oja,dit heeft hier ongeveer 2 of 3 weken geduurd.
Groetjes Tanja

heb ik haar dan niet al verknoeit om het zo te zeggen door bij haar te blijven zitten ??

Ik hoop echt dat dit een fase is...mijn mammie zegt ook verlatingsangst ...

bedankt voor je antwoord!

liefs lonneke

Nee ze is zeker nog niet verpest. Ons meisje heeft dit nu ook al een tijdje en ook ik blijf dan wel eens bij haar, ik haal haar alleen niet uit bed.

Maar ook nu huilt ze zich nog wel eens in slaap en eerder ook niet..
Dus ff vol houden..

groetjes pally

Welnee joh,ik ging ook wel eens even bij hem zitten,vooral als hij écht overstuur was,maar ik pakte hem nooit uit bed.
Komt goed,écht waar...
Even volhouden.
Groetjes Tanja

'Hier ook heel herkenbaar.
De ene keer leg je hem neer en is er niets aan de hand en de andere keer brullen.
Ik ga dan ook naast zn bed zitten, maar zo dat hij me niet aan kan kijken. Dus of met mn rug richting zn bed of mn zij. De ene keer zit ik 2 minuten en de andere keer 20 minuten.
Zo slaapt hij wel, dus hebben wij zoiets van... liever er een tijdje bij zitten als de hele nacht een onrustig ventje.

Pauline

Zelf (nog) geen last van hier, maar erbij gaan zitten kan geen kwaad, geeft een rustgevend gevoel (bang voor verlaten wellicht) en zolang je geen contact hebt is het prima hoor. Ga niet praten of zo en geen oogcontact.

Succes en hopelijk gaat het weer goed straks.. is afwachten.

Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan