Naar bed jij!

Lieve Loentje,
is het wel verstandig om zo laat naar bed te gaan meisje? (berichtjes typen om 1.50)
Tut tut tut liefie, of zit je in een andere tijdzone, haha? Geintje hoor!

Grtz Muty
ps: of lag je op een natte plek? (hihi ik wel...)
 
Hahahaha! Hehe, was het maar zo. Nee, eerlijk gezegd is de reden niet zo leuk, niet verder lezen als je nog niet ontbeten hebt. Ik slaap niet zo goed tegenwoordig omdat ik zit te wachten op twee overlijdensberichten, dat van mijn oma en van de beste vriendin van mijn moeder. Met mijn oma gaat het al maanden slecht, de laatste paar weken heel slecht en de laatste paar dagen bijzonder slecht. En bij die vriendin is een aantal jaar geleden borstkanker ontdekt en een paar weken terug, toen ze eindelijk net klaar was met alle operaties, chemokuren en bestralingen hebben ze ontdekt dat ze onoperabele uitzaaiingen heeft in haar hersenen. De artsen hebben haar een paar weken gegeven, en dat was een paar weken geleden dus het houdt me heel erg bezig. Ze is nog maar half de 40 en heeft 4 kinderen, waarvan er eentje nog thuiswoont. Ze is net gescheiden en haar ex-man wil niks meer van de kinderen weten.
En gisteren belde mijn moeder dat ze even telefonisch niet bereikbaar was omdat ze bij mijn oma in het tehuis bleef en dat ik me erop moest voorbereiden vannacht of vandaag gebeld te worden.
Nou, hier zat je vast niet op te wachten... neem me niet kwalijk, maar ik zat eerlijk gezegd al te zoeken naar een aanleiding om het er eens uit te gooien op dit forum. Voel je niet verplicht om wijze woorden te geven, hoor, ik ben er al erg mee geholpen dat ik het even kwijt ben. Dit is lang niet de eerste ernstige rampspoed sinds ik zwanger ben, er is al iemand dood en iemand anders in ernstig levensgevaar geweest. Ik zou zo graag eindelijk eens van mijn zwangerschap willen genieten... meteen als ik dat denk, stop ik de gedachte weer weg, want voor de getroffenen is het even wat erger dan voor mij met m'n buik. Maar ik hoop wel dat ik het nu even gehad heb. School kan ik wel vergeten, dat ga ik gewoon niet halen en nu al helemaal niet. Er moet nu even helemaal niks meer bijkomen.
 
ben ik dan de de geen die t wel snapt van die natte plek ????
als je heel vroeg ergens komt of uit je bed bent word er wel s gevraagd of je in je bed hebt geplast en daarom zo vroeg uit je bedje bent


en loentje heeeel erg veel sterkte met alles hoop dat je wel aan je rust zal komen heb je wel nodig
xxje yvon
 
Precies!!

Stelletje ontzettend flauwe anoniemen. ALs jullie niks beters te doen hebben, ga dan a.u.b. in de zandbak spelen of zo. Tjonge jonge jonge.

Ik weet dat het beter is niet te reageren, maar ik kon het even niet laten.

Loentje, veel sterkte en ik hoop dat je ondanks alles toch nog een heel klein beetje kunt genieten van je zwangerschap. Het zal niet meevallen, maar toch.

Groet Fonske
 
Terug
Bovenaan