naar bericht

hoi Lieve meiden,

ik voel me helemaal raar en down. werd vanochtend gebeld door een goeie vriendin die een brief van mij had ontvangen.
had ik haar gestuurd, had haar namelijk onbewust/bewust tijdje ontlopen, omdat ze zwanger is van haar derde. Ze weet hoe graag wij willen , dus snapte dat erg goed.

maar goed, belt ze uit het ziekenhuis waar ze met spoed is opgenomen, kindje nog lang niet groot genoeg, dus klinkt weinig hoopvol. Zo naar, we hebben samen aan de telefoon gejankt, ik om haar dat het niet goed zit met haar kindje en zij om mij omdat het maar niet wil lukken bij ons.

wat leven we toch in een rare wereld he?

Weet ook niet waarom ik dit jullie schrijf, hier zitten jullie natuurlijk ook niet echt op te wachten...., maar ik moest het toch even kwijt.

liefs A

Lieve A.
Helemaal niet erg, wat vreselijk voor jr vriendin. Dat wens je niemand toe. Je hoopt dat altijd alles goed gaat. En daar gaan we ook vanuit. Maar iedereen heeft zo zijn eigen verdriet, groot of klein. Wat misschien een klein beetje helpt dat we niet de enige zijn. Wat je vriendin betreft, ik wens jou sterkte met de steun die je kunt geven. Liefs Ilona

Terug
Bovenaan