naar boven kruipen

hallo

sinds een week kruipt jeffrey zich helemaal naar boven in zijn bedje
hij word s,nachts wakker omdat hij hij helemaal tegen de achter kant aan kruipt
en over dag moet ik hem wel 10 keer goed leggen
ik heb het dekentje al korter opgemaakt dat hij verder naar beneden ligt
en hij heeft ook al een slaapzak om
weet iemand hier mis een oplossing voor

ik dacht namelijk dat ik van de door gebroken nachten af was
maar nu begint het   weer

liefs diana en jeffrey 11-12

Ik heb voor Liv juist het bedje niet meer kort opgemaakt. Ze wil toch die veiligheid van de bovenrand van haar bed voelen. In het begin vond ik het wel eng, maar omdat ze steeds naar boven kruipt is het niet erg. Ze kan niet eens onder de dekens kruipen, omdat ik die te strak heb ondergestopt.
Je zou het bedje ook als matrozenbedje op kunnen maken. Dan gebruik je een lakentje dubbel, waardoor jeffrey er zowel op als onder ligt (kun je me volgen?)
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
patricia

Hoi,

Weer eens even spieken op het forum.

Wat misschien een handige tip is: een slaapzakje. Als je deze iets langer koopt en dat laatste stuk om de matras heenvouwd kan meneertje nergens meer heen. Dat deed ik met de oudste ook, want die wandelde ook het hele bed door. En juist omdat hij zich omhoog werkt in de slaapzak hoef je ook niet bang te zijn dat hij tussen de gaten wegzakt.

Hier gaat alles goed met de kleine Casper. Na wat opstart problemen....baarmoeder ontsteking en daarna een borstontsteking bij mij en Casper toch gevoelig voor koemelk. Maar nu groeit meneer als kool; 6110gr bij 60,8cm. (3800gr bij 53cm bij geboorte).

Ik ga voor het eten zorgen.

Groetjes Saskia mv Huub, Jelle en Casper(22-12-06)

Terug
Bovenaan