naar buiten met de kleine ??

Vraagje:

gaan jullie vaak naar buiten met de kleine, ik bedoel, met dit weer? Ik ben bang dat het te warm buiten is voor mijn ukkie en vooral met die felle zonnestralen.
In de auto neem in m zeker niet mee omdat helemaal een sauna is maar ik ben bang dat wandelen ook zo warm is in de kinderwagen.

Ik weet ook niet hoeveel de kleine naar buiten moet. Mijn man zegt dat elke dag misschien een beetje veel is voor een 3 weken oude baby.

Ben benieuwd wat jullie doen,

liefs
di silva

naar buiten is goed voor de weerstand..
ik loop ieder dag met nika..
ze is nu 5 wkn oud..
met dit weer ligt ze alleen in een rompertje en een parasolletje boven haar hoofd.

kus tanja

Ik ga ook elke dag met Maarten naar buiten. Hij  heeft een rompertje met evt een tshirtje erover aan. wel heb ik een broekje bij me om hem evt aan te trekken mocht het toch kouder zijn als ik verwacht had...

Gisteren zijn we met een vriendin en haar kleine naar de dierentuin geweest. was echt super leuk. Maarten heeft heerlijk in de kinderwagen geslapen. Vandaag gaan we naar mijn mams. Moet ik er wel bijzeggen dat ik airco in de auto heb dus redelijk de temperatuur in de auto kan regelen...

Groetjes Pauline

Hoi,

Ik ga ook elke dag wel even wandelen, Yari ligt dan in de kinderwagen en heeft alleen een romper aan met zo'n weer.
En als je zorgt dat je kleintje een parasolletje boven zich heeft zodat ie niet in de zon komt dan kan het geen kwaad, het is juist goed zoals Tanja schrijft voor de weerstand.
Wandel ze allemaal!!!

Groetjes Marina.

Hai, ik ga ook regelmatig met Tyche naar buiten maar wel even een tip voor de auto. Ik ben vorige week ook met de auto weg geweest toen het zo warm was. We hebben geen airco en durfde het raam niet open te zetten... het was echt te heet voor haar. Het was een uur rijden en thuis had ze het helemaal gehad. Ze had ook wat warmte bultjes.. dus pas daar mee op. Ik zeg niet dat het kwaad kan hoor.. maar als het niet hoef zou ik niet zo'n eind gaan rijden.

Hoi hoi

Ik ga ook eigenlijk iedere dag lekker aan de wandel met Stef...
Ik zou ook niet weten waarom niet? Hij slaapt er heerlijk door,
want dat gewiebel vindt hij geweldig! Ik vraag me alleen af waarom
je in de auto niet een raampje open zou zetten? Ik denk namelijk
niet dat het erg slecht voor ze is... Buite waait het toch ook? Wij
zetten eigenlijk steeds een raam open. Wel maar eentje, want het
moet natuurlijk niet tochtn, maar ik zie er verder geen kwaad in...
Als ik het verkeerd zie, aub leg uit!! haha

Knuf Annet

raampje in auto los geld denk ik alleen als het zwaar tocht.!
maar met dit weer..kom op mensen beter dan een zwetend kind.!!
volgens mij kunnen ze er alleen ontstoken/vieze oogjes van krijgen.

kus

Een raam open in de auto is echt gen probleem hoor. Als je maar niet
alles tegen elkaar open zet. Ook buiten wandelen is erg goed voor de
kleine. Heerlijke frisse lucht en zo warm is het niet. Denk aan de
tweede helft van juli, toen was het pas warm maar nu niet!! Ik doe de
kleine gewoon kleertjes aan en in de bak of in de auto. Voor de zon doe
ik de kap op de maxi cosi en bij de wandelwagen een doekje voor de zon
want ik heb altijd ruzie met die parasolletjes. Mijn dochter en de de
oudste trouwens ook niet, heeft nog nooit een ontstoken oog of
verkoudheid gehad.

Terug
Bovenaan