naar buiten

Hallo

Ik had ff een vraagje.
Nu het buiten lijkt dat het een beetje beter weer word is het heerlijk om naar buiten tegaan wandelen,
Alleen vind ik het ook fijn om lekker buiten tezitten met dit weer
Maar hoe neem ik mijn kindje mee dat weet ik wel alleen als ik haar nu mee neem in bv een wipstoeltje wat trek ik haar dan aan of leg ik omhaar heen??
Iemand misschien tips?

oja ze is 3 maanden

groetjes diana en merel
 
hoi cardia,
Ik neem onze kleine ook gewoon mee naar buiten als we lekker achter buiten zitten.
Soms in de kinderwagen (in de maxi-cosi dan) met een dun jackie of een wat dikker shirt, in de maxi-cosi is het toch wat warmer als in een wipper, maar dan doe je hem/haar gewoon een dun jackie aan.
maar zet je hem/haar op de grond dan?
Volgens mij kan je de wipper dan beter op een stevige tafel zetten, en er zelf wel bij blijven dan natuurlijk.
Maar dat is soms lastig,als je b.v naar de toilet moet ofzo, daarom zette ik mn zoontje altijd in de maxi-cosi (op t onderstel natuurlijk )
Groetjes Meid 21
 
Hoi,
Wij hebben een tentje waar ze in ligt. Er zit horgaas bij zodat er geen vliegen etc in kunnen. Ze kan er niet uit en je kunt de open doen of meer dicht.
Geef wel een link van de site van die tentjes. Ze zijn te koop bij sommige babyzaken. Ook heel handig als we op de camping staan.....

www.deryan.nl

Het ligt aan het weer wat we haar aangeven aan kleding. Gisteren alleen haar romper, broek en t-shirt met langen mouwen. Als het wat kouder is een vestje erbij. Een beetje kijken wat we zelf aanhebben.....
 
Terug
Bovenaan