naar buiten

halo allemaal,ik heb even een vraagje,weet niet of ik op het goede forum zit,maar hier mijn vraag,wanneer mag je een baby mee naar buiten nemen,hoorde van een kennis dat die met 2 weken al met de baby naar buiten ging.Groetjes
 
hoi zodra je baby het hielprikje heb gehad, en goed op temperatuur is mag je naar buiten met ze dus meestal is dat na zo week, je moet natuurlijk wel oppassen dat je niet voor de eerste keer naar buiten gaat als het rot weer is met regen enz. maar ik ben met allebei mijn kinderen na een week al nar buiten gegaan( was wel in juli, augustes) had dus geen last van rotweeeer zoals nu.
 
daantje heeft gelijk, als het weer goed is en het niet te hard waait mag je na 7 dagen naar buiten met je uk.
Ga alleen niet te ver het kan voor jou nog wel eens tegenvallen.....
groetjes brenda
 
wij zijn ook met een week na de bevalling naar buiten gegaan. Lekker door het park. De baby is van oktober.

Baby's slapen lekker in de buiten lucht.

Je kan bij slecht weer, of als het waait ook de regenhoes over de wagen doen. Houdt alle wind en regen buiten.
 
ik ben voor het eerst met de kleine naar buiten geweest naar 5 dagen
als je denkt dat de kleine het koud gaatr krijgen kun je er voor je eigen gevoel een kruik bij in doen
mijn zoon is van november
 
Als je bang bent dat het koud is, doe de baby dan een mutsje op. Het hoofd is het lichaamsdeel waar de baby de meeste warmte verliest. Let er wel op dat je een baby niet te warm inpakt, anders krijgt baby het echt te warm. Dus een jasje en dan baby in de voetenzak. Als je een hoes over de wagen hebt is het daarmee genoeg. Heb je geen hoes over de wagen dan kun je er nog een dekentje over doen. Werken met meerdere, wat dunnere lagen geeft betere warmte dat de meest dikke kleding en dekens gebruiken.
 
ik ben een week na de geboorte van mijn zoon naar buiten gegaan. Tegen mij was gezegd dat je naar buiten mocht als hij weer terug was op geboorte gewicht en de temperatuur goed was.
 
Terug
Bovenaan