Naar buiten??

Hallo

Misschien een hele domme vraag hoor, maar ik wil ondertussen wel weer eens lekker de hut uit met de kleine. Ik ben dat binnenzitten ondertussen ook zat. Zijn er nog speciale dingen waar je op moet letten als ik hem mee naar buiten wil nemen?

Groetjes Natasja

Jr was dan wel 5 weken te vroeg maar ben wel vrij vlot na dat hij thuis was met hem naar buiten gegaan. hij moest alleen niet te veel kleding aan. maar wel genoeg. ( je kan voelen in zijn nek) wordt tie koud moet je extra dingen doen.
gewoon gaan verder he meid, want binnen zitten krijgt je kleine geen weerstand

hoi!

Ik kreeg als tip van de kraamhulp, altijd 1 laag extra ten opzichte wat je zelf aan doet. Verder moet zijn hoofdje bedekt zijn. Dus mutsje of kapuchon op. En verder, wat jantine al zegt, je kan in zijn nekje voelen of de temperatuur goed is. Eventueel kan je ter controle naderhand even zijn temperatuur opnemen, dan weet je meteen voor de volgende keer of je de juiste kleertjes hebt uitgekozen.

succes!

groetjes Pauline

PS ik ben vandaag voor het eerst weer naar buiten geweest en het was echt heerlijk!

heb je niet een regenhoes of zo die over de wagen heen kan???
gisteren stond ik op de markt. en baf onweer en regen. dus de hoes erover heen.zo krijgen ze wel weer weerstand he.

Hoi,

Na 1 week mogen ze lekker naar buiten..
Merel is nu 3 weken bijna en ik vind het heerlijk om in de buurt met haar te wandelen.
Ook voor mezelf natuurlijk..beetje beweging.

groetjes Elise

Terug
Bovenaan