naar buiten

Ik zag deze discussie op het december forum stan en ben hier bij jullie ook wel eens benieuwd naar!
Wat doen jullie je kleintjes aan als jullie naar buiten gaan?? Vooral met het weer van nu is dat erg moeilijk vind ik.
Ik doe normaal een jasje, mutsje en een dekentje maar wil dadelijk ook naar buiten, maar nu is het toch weer een stuk warmer als een maand geleden...

En wat hebben jullie kleintjes in bed aan??
Ik heb haar nu gewoon in haar truitje (met lange mouwen, wel dun) onder haar dekentje liggen. Geen broekje, sokken of slaapzak. S'nachts heeft ze wel een slaapzak aan maar ze zweet best snel das ze heeft het overdag niet nodig volgens mij..
En ze kunnen het in bed beter iets te koud hebben dan te warm toch?!

Ben benieuwd hoe jullie het doen!

Ik blijf het moeilijk vinden bij die kleintjes. Vooral nu Chloë niet zo lekker is. Dan toch maar een dun jasje en 's morgens toch nog een mutsje. In de middag laat ik het mutsje af. Ze ligt nog wel in de wagen met een dekentje over haar heen. Zelf heb ik het nogal snel warm, maar ja, ik ben in beweging en zij ligt daar maar zo stil..
In bed heeft ze een dun pyamaatje aan, wel met broekje, maar zonder sokjes.
Groetjes Sil
( je bent trouwens goed op dreef met het verzinnen van je onderwerpen!)

's Nachts heeft Iris een pyamaatje aan met voetjes en ook een slaapzakje. Ze ligt dan onder een lakentje en 3!!! dekens.
Als ze overdag naar bed gaat heeft ze gewoon haar kleertjes aan en nu ligt ze alleen onder het lakentje.
Vanmorgen met wandelen ligt ze onder 2 dekentjes en heeft ze haar dunne winterjas aan en een mutsje op en een sjaaltje om. Als we straks nog naar buiten mochten gaan dan doe ik haar mutsje niet op.
Ik vind het ook heel lastig, maar Iris heeft het snel koud. En ik denk maar zo, krijgt ze het onderweg te warm dan kan er altijd nog iets uit of een dekentje er af.

Ik vind het ook moeilijk hoor!
Efraim heeft s'nachts een pyama en een slaapzakje.
Overdag doe ik zijn broek en sokjes uit en ook in de slaapzak, maar als dit weer doorzet zal ik toch een wat dunner slaapzakje moeten. Zonder slaapzak slaapt hij veel slechter en onrustiger dus ik moet wel.
Vandaag heb ik alleen een lakentje eroverheen gedaan.

Naar buiten heb ik hem een dun vestje aangedaan. Daar zat een capuchon op dus die heb ik opgezet. Verder is het wel lastig want ik heb een wagen met zo'n zak. En die zak is hartstikke warm. Maar volgens mij had ie daar niet zoveel last van.

Het blijft moeilijk!

Ja, ik heb inderdaad ook zo'n winterzak in de wagen, die is al erg warm. Vandaag heb ik het niet meer gered om te gaan wandelen helaas! De fysio was om 16.15 weg en toen kregen we nog even bezoek (komt altijd op de verkeerde momenten!! haha!!) en toen moest ik nog snel boodschappen doen om te koken...
Morgen ga ik ZEKER!!!
Ik denk dat ik die winterzak er morgen zowiezo maar uit haal want ze heeft het al erg snel warm, en dan maar gewoon een jasje aan en dekentje op (misschien mutsje, ligt eraan hoelaat ik ga en hoe warm het is..)

Enne Sil: Goed van mij he, die onderwerpen!! Hahahaha!!!
Kom op, jullie kunnen het ook!!! hihi
Ik zal er nog wel eens een paar bedenken oke?

Ook hier last van die twijfels hoor .  

Eline heeft in de wandelwagen haar winterjas aan en de capuchon over het hoofdje. Is het koud, dan doe ik nog een mutsje over het hoofd, zodat haar voorhoofd en de oortjes wat zijn afgedekt. Dan nog de standaard wandelwagen-deken met lakentje  er over heen .
In bed haar eigen kleertjes met sokjes in een slaapzak en daaroverheen een lakentje met een dunne dubbelgeslagen deken. Raam open (zowel overdag als 's nachts op een kier) en als het koud is de kachel een beetje aan.

Groetjes, Alie

Terug
Bovenaan