naar buiten

Isabelle wil ZOOOOO GRAAG buiten spelen in de zandbak en de glijbaan, maar dat kan natuurlijk niet. Ik probeer wel elke dag even met haar naar buiten te gaan. Maar dat gaat niet altijd als ik alleen thuis ben (zonder man), want Charlotte is er natuurlijk ook nog! Normaal neem ik die gewoon mee naar buiten hoor, maar nu vind ik het wel erg koud voor een baby om zomaar "stil" in het wagentje te zitten en daar komt nog bij dat de wagen nu helemaal niet lkkr rijdt in de sneeuw. Gaan jullie naar buiten met de kids? Hoe lang en wat doe je dan?
Wij lopen vaak even naar de winkel of spelen even in te tuin, maar mama heeft het snel koud...hihi
dus gisteren ook een huilende Isabelle omdat ze naar binnen moest. Ze wilt niet alleen in de tuin spelen, dan moet de deur open blijven. Maar dat kan natuurlijk ook niet met dit weer...
Ggggggr, het moet gewoon voorjaar worden!

Groetjes Babybelle

Hier is het eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal.. We kunnen ook niet iedere dag naar buiten, en als we naar buiten gaan, is het des te meer een drama om weer terug naar binnen te gaan :-S

Maar ik moest wel lachen om Isabelle.. Dylano wilt ook niet in de achteruiten spelen als de achterdeur niet openstaat! ;-)

Liefs Deb.

Hee Babybelle,

Hier ook een Sven die tegen de muur oploopt als hij niet even naar buiten kan. 'Gelukkig' is ie nu 3 dagen naar de opvang en kan hij daar zijn ei kwijt want het is niet altijd leuk. Ik probeer toch meestal wel even een blokje om te lopen en Sven dan op zijn driewieler. Ik zet dan de maxi cosi op het onderstel van de wagen waar Tim dan in kan. Daar heb ik zo'n soort warme slaapzak bij. Mutsje op en jasje aan dan heeft meneertje het ook wel warm.

Groetjes,
Maike

Gewoon Charlotte dik aankleden! en jezelf ook!
wij gaan gewoon naar buiten maar niet echt om te spelen eigenlijk, dat hoeft van Alice niet zo nodig. Wel gaan ze allebei mee als ik buiten wat moet doen. Denk dat ze wel weet dat ze genoeg buiten is en binnen beter kan spelen!
Heb wel heel veel zin in de zomer, scheelt zoveel tijd met aankleden!!! en dan lekker de deur open laten en lekker in en uit lopen!\

Groetejs

Wij gaan ook elke dag even naar buiten, al is het maar een blokkie om. Vaak gaan we even naar de eendjes, ik koop dan een goedkoop brood bij de Lidl die knippen we thuis in kleine stukjes en dan naar de eendjes. Daniëlle wil vaak op dr loopfiets mee. Zo hebben we toch weer een frisse neus gehaald.
Maar kan me voorstellen dat je met een baby nu niet de kou in wilt.

Groetjes van Sonja

ja hier hetzelfde probleem Sarah wil ook niet alleen in de tuin of dus met de deur open. Ik probeer wel altijd even naar buiten te gaan op de dagen dat ik de kids thuis heb. Vandaag zijn we de eendjes brood gaan brengen: allemaal super dik ingepakt en ik met die unox wantschoenen achter de duo-buggy hihi. Shira kan dan gewoon lekker liggen en Sarah gewoon zitten of zelf lopen. Na de eendjes wou Sarah zelfs door naar het bos dus wij hebben ruim een uur gelopen! Maar normaal vind ik de buurtsuper of de eendjes echt ver genoeg met dit weer hoor.

groetjes Tamar

Benthe speelt gelukkig wel eens alleen in de achtertuin en anders ga ik meestal even mee. Gaan we bellenblazen of met ons konijn spelen, die laten we dan loslopen.

En verder naar de buurtsuper met de kids in de duowagen, even een frisse neus halen!!

Terug
Bovenaan