Isabelle wil ZOOOOO GRAAG buiten spelen in de zandbak en de glijbaan, maar dat kan natuurlijk niet. Ik probeer wel elke dag even met haar naar buiten te gaan. Maar dat gaat niet altijd als ik alleen thuis ben (zonder man), want Charlotte is er natuurlijk ook nog! Normaal neem ik die gewoon mee naar buiten hoor, maar nu vind ik het wel erg koud voor een baby om zomaar "stil" in het wagentje te zitten en daar komt nog bij dat de wagen nu helemaal niet lkkr rijdt in de sneeuw. Gaan jullie naar buiten met de kids? Hoe lang en wat doe je dan?
Wij lopen vaak even naar de winkel of spelen even in te tuin, maar mama heeft het snel koud...hihi
dus gisteren ook een huilende Isabelle omdat ze naar binnen moest. Ze wilt niet alleen in de tuin spelen, dan moet de deur open blijven. Maar dat kan natuurlijk ook niet met dit weer...
Ggggggr, het moet gewoon voorjaar worden!
Groetjes Babybelle
Wij lopen vaak even naar de winkel of spelen even in te tuin, maar mama heeft het snel koud...hihi
dus gisteren ook een huilende Isabelle omdat ze naar binnen moest. Ze wilt niet alleen in de tuin spelen, dan moet de deur open blijven. Maar dat kan natuurlijk ook niet met dit weer...
Ggggggr, het moet gewoon voorjaar worden!
Groetjes Babybelle