naar cb geweest

A

Anoniem

Guest
Afgelopen maandag weer naar het bureau geweest.

Stef is nu 64.5 cm en 6775 gram. Mooi rond het gemiddelde. Hij heeft de laatste weken 2x een week diarree gehad en ook een flinke verkoudheid met een paar dagen koorts. Zijn gewichtslijn boog iets af hierdoor, maar niks schokkends.

De verpleegkundige vond het netjes dat hij zelf al was overgegaan naar 4 flessen, geen commentaar erop gehad verder. Alles ziet er goed uit, maar ik had ook niet anders verwacht. Ze raadde wel aan om nog even te wachten met groente- en fruit, omdat hij pas sinds een weekje van de buikkrampjes af is. Maar ik heb ook niet het idee dat hij daar al aan toe is. Ik hoop alleen dat Stef de groente- en fruithapjes straks wel lekker vindt. Tijs vond daar namelijk niets aan, maanden heeft het geduurd voordat hij bijvoeding lekker begon te vinden.

Verder slaapt hij sinds een week 's nachts goed door, sinds hij de laatste fles om 19.30 uur krijgt. Dus dat is voor ons ook erg fijn. heb het gevoel dat ik nu een beetje begin bij te slapen.

Groetjes,
Susan

Hoi Susan,
wat fijn dat ondanks de diaree etc Stef is aangekomen. Tja, even iets onder de zijn lijn, maar dat stelt idd niks voor.
ik weet niet hoe oud Stef is, maar als hij net 4 maanden is, zou ik ook nog even wachten met het geven van bijvoeding. Brenda en Samantha waren met 3 maanden 1 week van de krampjes af. Ik heb ze met 4 maanden  hun eerste fruithapje gegeven omdat ze al 1,5 maand duidelijke signalen gaven er aan toe te zijn. ze kregen weer flinke kramp en ook nog eens verstopping dus ben ik er  mee gestopt. na 4 weken weer geprobeerd, maar weer kregen ze verstopping. hun lichaam was er gewoon nog niet aan toe.
toen ze 6 maanden en een week waren heb ik het weer geprobeerd en toen ging het goed. ze vonden het nogsteeds heerlijk en werden boos als het op was :eek:P
ze zijn nu 7,5 maanden en het gaat nogsteeds prima. ze vinden alles heerlijk.

Groetjes,
Petra

Hoi Petra,

Stef is nu 4.5 mnd. Ik wil nog een maand wachten als het lukt. We kijken wel. Ik ben wel erg benieuwd hoe Stef erop zal reageren.

Fijn dat jullie meisjes nu wel alles lekker vinden en goed eten. Hieraan zie je maar weer dat het echt bij ieder kindje anders is, wanneer hij/zij eraan toe is.

Groetjes,
susan

Terug
Bovenaan