naar consultatiebureau geweest

Hoi allemaal,

vanmorgen naar het consultatiebureau geweest met Tijn. Hij doet het allemaal prima, arts was heel tevreden over hem. Hij blijft alleen heel klein en licht. Dacht ik dat hij de 9 kilo nu wel voorbij zou zijn (woog met 11 maanden 8,3 kilo) weegt ie nu 8,6 kilo. Is ie wel net 2 weken aan het kwakkelen geweest maar dat maakt volgens mij niet meer zo heel veel uit. Lengte en gewicht waren prima in verhouding en hij zit op de -2lijn (al een tijdje)
En ach, dat ik m zwaarder inschat zal wel aan mij liggen, ben inmiddels 38 weken nu en volgens mij is een pak suiker dan nog zwaar...
Zijn jullie al op controle geweest en zo ja: hoe deden die van jullie het?

groetjes Natasja

Ik moet in april weer... dus nog even afwachten! Succes met bevallen straks... zin in je nieuwe kindje??? Wat een verandering weer hè??

Hoi Natasja

Ik was mijn afspraak bij het consultatiebureau helemaal vergeten (oeps) maar we hebben Noah zelf even gewogen en hij weegt nu ook 8,3 kilo. Je bent dus niet de enige met zo'n licht vogeltje :)

Succes met de laatste loodjes!! Als jij gaat bevallen geef ik mijn ja-woord :) (wij gaan op 2 april trouwen)
Half april kunnen we elkaar weer updaten dan

Liefs, 10e

Hoi Natasja

Ik was mijn afspraak bij het consultatiebureau helemaal vergeten (oeps) maar we hebben Noah zelf even gewogen en hij weegt nu ook 8,3 kilo. Je bent dus niet de enige met zo'n licht vogeltje :)

Succes met de laatste loodjes!! Als jij gaat bevallen geef ik mijn ja-woord :) (wij gaan op 2 april trouwen)
Half april kunnen we elkaar weer updaten dan

Liefs, 10e

Hoi,

Ik ga donderdag met Jens naar het cb. Hij krijgt meteen een prik. Ik heb dus nog niks te vertellen.
Succes met de laatste loodjes! Ben je het al zat?
gr.Ing

Hoi,

Ik ga donderdag met Jens naar het cb. Hij krijgt meteen een prik. Ik heb dus nog niks te vertellen.
Succes met de laatste loodjes! Ben je het al zat?
gr.Ing

Hoi hoi,

10e, fijn om te horen dat Tijn niet de enige is, hier in mijn omgeving wel... Wat spannend zeg, nog 2 weekjes en dan trouwen. Alle voorbereidingen klaar? Er zin in? Hoop dat jullie goed weer hebben. Vast een hele fijne dag gewenst!!!

Ing, ben het soms helemaal zat ja. Is toch wel zwaar met nog zo'n kleintje om je heen. Tijn loopt nog niet dus toch veel tillen en zo. Vooral de trap op is bijna niet meer te doen. Kan gelukkig veel terug vallen op mijn man en ook mijn ouders, waar hij nu een extra middag naartoe gaat zodat ik even tijd voor mezelf heb. Aan de andere kant gaat het nu zoveel lekkerder als in mn vorige zwangerschap en zit ik momenteel in de ontkenningsfase volgens mij. Voor mijn gevoel blijft hij / zij nog weken, zo niet maanden zitten (en dat zal toch wel niet...) Ben wel heel benieuwd hoe Tijn zal reageren en hoe het mij bevalt met 2 kleintjes...
Over prik, hij krijgt 2 prikken... Tijn kreeg ze nu voor het eerst in zijn arm. Op een van de prikken reageren ze (als ze een reactie geven) pas na 7 tot 10 dagen. Hier nog even afwachten dus..

Zo, dat was weer een heel verhaal, ga nog even verder lezen...

groetjes Natasja

Hai,

Ik herken dat gevoel nog wel van de tijd dat Jens werd geboren. Mette was toen 1,5 jaar. Ze liep al wel maar hing erg aan mij. Met een klein leeftijdsverschil is het gewoon best zwaar. Maargoed over een jaar superleuk!!!
Ik ken de reactietijd van de prikken al moet ik zeggen dat Mette er nooit heel heftig op heeft gereageerd. Meer met wat hangerigheid.

Nou meis succes nog even met de laatste loodjes en pak die extra hulp maar aan. Straks als je in de nachtvoedingen zit is dat ook lekker.

gr.Ing

Terug
Bovenaan