naar consultatiebureau geweest!

hoi meiden,
tja vandaag moest ik naar het cb.
hij werd gewogen gemeten en de omtrek van zn hoofdje ook.
hij was binnen 2 weken 500 gram aangekomen!!!
hij is nu 5080 gram en 56 cm lang.. dus zit boven het gemiddelde.

wel vond de arts dat ik nog vaak voeding gaf. om de 3 uur... ze zei dat ik wel kon proberen om het terekken door hem na de voeding wat langer wakker te houden zodat hij de 4 uur ging halen. vanmiddag lukte dat!! hij had om half 1 wat gehad en kwam toen om kwart over 4 weer. dus netjes! maar vanavond wou hij niet slapen na de voeding :p en dus heb ik hem om kwart over 7 maar wat gegeven ipv kwart over 8 wat de bedoeling was. nu slaapt ie lekker en ben benieuwd hoe laat ie nu komt!!

nog meer meiden naar cb geweest?

Liefs, Christien

Ook vandaag geweest voor de '4 weken' controle. (Warren is trouwens pas 3,5 weken) Hij weegt nu 4550 gram en is ook 56 cm.
Ook eet hij erg veel, hij komt iedere 2,5 uur....
Maar dat schijnt nog prima te zijn voor zijn leeftijd.

De arts van het cb was in ieder geval heel blij, en wij zijn blij dat hij het zo super doet! Alleen kunnen we niet wachten tot hij 's nachts wat minder vaak honger heeft... ;-)

ik mag dinsdag!
Ben al wel twee keer wezen wegen: eerste keer was ze 220 gegroeit, dus waren ze erg tevreden, de tweede keer maar 70, wat weer veelste weinig was...
mag nu disndag voor de eerste keer bij de arts: spannend ;)
Het lijkt alsof ze nu wat minder spuugt, dus hoop stiekum dat ze een hele hoop is gegroeit!!

Liefs,

T

Maes en Isa waren in 2 weken tijd ook 500 gram aangekomen en wogen allebei bijna 4 kilo. Dat was vorige week vrijdag en sinds 2 dagen zitten ze op 5 voedingen per dag. Ze hebben zelf het schema helemaal in de war gegooid, door na de voeding van 20:00u ineens pas om 2:15u te komen. Dat klopt op zich wel, want rond 6 weken is er weer een (ont)regeldag. En ze komen nu zelf rond de 5 uur na een voeding, prima dus.
We moeten de 18e weer terug voor 1e vaccinatie!, dan zijn ze bijna 2 maanden, time flies...

Ik ben vorige week geweest.
Karlijn was 5 cm gegroeid en 700 gram aangekomen.Ik voed op verzoek en heb er niet echt een mooi ritme in, vannacht zat er 7,5 uur tussen( jippie!!!!) maar dat heeft ze 1 keer eerder gehad en toen kwam ze de nacht erna om de 2 uur ben dus benieuwd hoe het gaat vannacht.
Over 2 weken krijgt ze haar eerste inentingen.

He meiden,

Ik ben nog niet zover dat ik al bij het cb geweest ben (Sven is nu 3 wk), maar ik las jullie reacties over de nachten en dat sterkt mij. Ik gun jullie natuurlijk jullie nachtrust, maar nu zie ik weer dat ik ECHT NIET de enige ben die er 's nachts regelmatig uit moet. Soms slaapt hij 6 uur door en soms komt hij om de 2 a 3 uur... Jammer maar het hoort er allemaal bij.

Fijn om te lezen dat jullie kindjes allemaal goed groeien!!

Terug
Bovenaan