naar de 16e ronde??

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,
Ik had zó'n hoop... Voelde me echt anders dan anders, en toch ben ik gisteren ongi geworden... Ik kan wel janken!! Heb dat ook wel ff gedaan gisteren...
Ik vind het nu wel lang gaan duren en elke maand dat wachten en de teleurstelling, ik wordt het echt zat! Maar ja, wat doe je er aan? (het zou onze tweede worden)
Ik ga ff lekker chacherijnen...
Alle zwangere meiden... Super joh! Gefeliciteerd!
Groetjes J 26 (inmiddels 28)

hai meisje, zuur is het he!
je hoopt er zo op dat je vanalles gaat voelen!
ik ben ook al zovaak teleurgesteld..en iedere ronde trap je er toch weer in.........
op naar de volgende ronde, met frisse moed!

liefs Saarj

hey meid
wat jammer voor je
je moet nu al zolang wachten, maar je wachten zal wel beloond worden hoor
heb je eingelijk lang moeten proberen van je eerste kindje

groetjes tess

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Voor onze eerste hebben we 9 maanden moeten wachten voor ik zwanger was.
Soms denk ik wel eens dat ik er te veel mee bezig ben? Maar hoe kun je dat dan verminderen? Ik weet het echt niet!! Misschien als we straks (dec) gaan verhuizen?
Ik kan het gewoon niet loslaten en leef elke dag met een groot verlangen. Ook zie ik overal dikke buiken lopen en dat maakt het ook niet makkelijker. Ook in onze fam/vriendenkring zijn er nu in 2 weken al 3 geboren, en er komen er nog 3 aan. Ik gun het iedereen echt en ben blij voor hun, maar het kriebelt dan zo van binnen...

Hallo J 26

ik begrijp wat je bedoelt dat je overal ronde buiken ziet en dat er overal babytjes geboren worden, bij mij is het precies hetzelfde hoor, erzijn bij mijn ookal 2 kindjes geboren en ik ken nog 3 mensen die moeten bevallen dit jaar.
Maar J 26 ik weet dat het moeilijk is hoor maar je moet het echt los laten, ik kan je vertellen van  de periode dat ik probeerde zwanger te raken zag ik overal dikke buiken, begon te twijfelen over de vruchtbaarheid van mij en mijn man,
ik kocht boeken over vruchtbaarheid en  daar in  een stond: het los laten van de gedacht aan een baby en zwanger raken, zijn de meeste mensen heel rap zwanger
dus dat heb ik gedaan, losgelaten, ik dacht er niet meer aan (ik weet dat het bijna onmogelijk lijkt maar het is zo)
en de volgende maand was ik zwanger,
nu zijn we aan het proberen voor een 2de en ik merk aanmezelf dat ik terug begin te twijfelen dus ik ga het ook proberen terug loslaten
hopelijk lukt het mij

veel succes verder J26
ik hoop echt voor je dat je rap zwanger bent
ik ken me voorstellen wat er door je hoofd gaat
hopelijk heb je er wat aan van ik geschreven heb

groetjes Tess

Terug
Bovenaan