naar de achtergrond

A

Anoniem

Guest
Lieve dames,
Ik heb besloten om niet mee actief mee te doen op het forum. Het bezig zijn om zwanger te worden begint momenteel mijn dagelijkse leven wat te beheersen en dat is iets wat ik beslist niet wil. Ik zal zo nu en dan nog wel mee lezen want ben natuurlijk best wel benieuwd hoe het met jullie zal gaan.
Bedankt voor jullie hulp en antwoorden en ik hoop oprecht dat iedereen heel snel een positieve test in handen mag krijgen!..

Liefs FA1606

Ik begrijo het helemaal! Heb zelf ook een stapje terug gedaan op dit forum en zit zelfs te denken aan nog een stapje terug...

Succes met zwanger worden!

Ik denk daar ook overna...
Vooral rond je nod komen er zoveel vragen, twijfels en zenuwen boven borrelen... En dan is het heel makkelijk je vragen ff hier te stellen, met als gevolg antwoorden waardoor je hoop of nog meer onzekerheid krijgt.
Slimme beslissing!

Ik heb nu zoiets van valk na en tijdens mijn ongi kijk ik hier, na mijn eisprong niet meer. Ik maak me dan toch te druk denk ik ofzo... Misschien met wat meer rust in die periode dat de bevruchting van mijn ei wat makkelijker gaat.
Gene idee of het zo werkt, maar wat minder druk maken kan echt geen kwaad in die periode!

Terug
Bovenaan