Naar de dierntuin??

A

Anoniem

Guest
En even nog een vraagje...
Mijn tante wil graag met mij en Stef en mijn nichtje naar Artis...
Maarrrrr Stef slaapt niet in de buggy/kinderwagen. En bovendien vraag ik me af of het voor hem al wel leuk is in de dierntuin...We moeten er toch voor naar Amsterdam rijden en als ik daar dan met een jengelend (lees gillend) kind loop....Nu kan ik nog wat anders voorstellen...

Wat is jullie ervaring?
Liefs Annet

Hoi Annet,

Ik denk dat het per kindje verschillend is. Ik weet dat wij Tijs er alles behalve een plezier mee doen om met hem naar de dierentuin te gaan. Tijs heeft het na hooguit een uurtje in de wandelwagen echt wel gezien en wil dan kruipen, spelen en stappen. Hij gilt en krijst dan alles bijelkaar. Ook slaapt hij echt niet in de wandelwagen. Dus om onszelf en Tijs niet te pesten nemen we hem nog geen dagje mee naar een dierentuin ofzo.

Neemt niet weg dat er genoeg kindjes zijn die het wel helemaal geweldig vinden en geen problemen hebben met slapen in de wandelwagen. Voor die kindjes zou ik zeggen: lekker gaan.

Dus ik zou zeggen, kijk wat je zelf denkt. Je kent Stef zelf het beste en als je eigenlijk weet dat je hem daar geen plezier mee doet, zou ik het niet doen.

Groetjes,
mv Tijs

als je zelf je twijfels erbij hebt dan zou ik het niet doen. Stef heeft er nog weinig aan. Vaak zijn de dieren te ver weg en heeft hij geen besef wat het is.

ik ben ben Lukas wel al naar een dierentuin geweest maar dat is maar een kwartiertje rijden hiervandaan.

een kinderboerderij is leuker.

Terug
Bovenaan