naar de dokter???

hoi allemaal
Ik lees al lang mee op dit forum en had pas even een berichtje neer gezet vol met geklaag! Ik ben dus toch ongesteld geworden en baalde er verschrikkelijk van. Ik ben vanaf juli 2003 bezig en mijn cyclussen zijn zo verschillend. Er is geen touw aan vast te knopen: 32, 36, 41, 34, 30, 39, 33, 36, 40 en dan nu inneens 28 dagen, ik wordt er gek van!!! Ik temperatuur ook al een tijdje. Zal ik naar de dokter gaan of neemt hij je dan nog niet serieus? Moet je eerst een jaar bezig zijn? Weet iemand wat hij dan gaat doen of gaat vragen? Super bedankt als iemand hier op reageert!! Allemaal heel veel succes! Groetjes Eva

Hoi Eva,

Ik zou zeker naar de dokter gaan, jouw cyclussen zijn meer de trekking van de lottogetallen (en het reservegetal is 28!)! Vervelend, zeg! Je hoeft niet per se langer dan een jaar bezig te zijn geweest voor je naar de huisarts kan gaan. Zeker als je je temperatuurlijst meeneemt moet hij/zij je wel serieus nemen. Ik zou gewoon zo snel mogelijk een afspraak maken!

Liefs Kiki

Ik ben in Juni vorig jaar met de pil gestopt en heb ook nog altijd zo`n onvoorspelbare en lange cycles. Het is verschrikkelijk frustrerend als je graag een kindje wil. En je weet dus ook niet wanneer je dus echt overtijd bent en kunt gaan testen.

Ik ben vorige maand naar mijn ha geweest en ben meteen doorverwezen naar de gyn. 19 april was mijn eerste afspraak. Ik moest meteen bloed laten prikken en mijn vriend zijn zwemmertjes worden ook meteen onderzocht!!

Erg fijn dus!! 10 mei krijgen wij beide de uitslag van de onderzoeken en wordt er bij mij nog een inwendige echo gemaakt!

Ik ben erg opgelucht dat wij deze stap hebben genomen, want ik weet dat het wel een tijd kan duren voordat je zwanger bent, maar met zo`n onregelmatige cycles is het helemaal waardeloos en heb je gewoon minder kans op bevruchting!

Mijn ha zei er trouwens niks van dat wij nog geen jaar bezig waren en de gyn ook niet hoor!!

Suc6 liefs moi xxxx

Ik ben toen ik 22 was gestopt met de pil ivm bijwerkingen. Ik ben nu 28 en heb sindsdien geen regelmatige cyclus meer gehad. Bij mij varieerde ie van 28 tot 42 dagen. Toen we ook opgehouden zijn met condoom heeft het 5 maanden geduurd en toen was ik zwanger (had er niet zo op gerekend want ik ging uit van minstens een jaar als niet langer, ik heb ook niet getemperatuurd ofzo, gewoon op zijn beloop gelaten). Het kan dus wel, ook met onregelmatige cyclus. Er is dus zeker hoop, dat wilde ik maar eventjes zeggen.

heel veel succes en hopelijk gebeurt het snel voor je.

groetjes, Jane

Terug
Bovenaan