Naar de dokter

Vandaag de dokter gebeld voor een afspraak om bloed te prikken. Ik ben de hele tijd zo duizelig. Word er niet goed van. Elke keer als ik enthousiast iets met de kinderen doe, dan begint het te duizelen. Ik denk dat ik bloedarmoede heb. Dus maar even prikken.

Verder weinig nieuws onder de zon. Nog steeds druk aan het klussen. Wou af en toe dat de weken iets sneller voorbij gingen. Maar genoeg afleiding, dus daarover hoef ik me geen zorgen te maken.

Nou ik heb verder niet zoveel te melden. Kom morgen wel weer eens langs. Hoe gaat het verder met jullie?

Liefs janna nienke

Hoi Janna Nienke,

Jeetje, wat akelig! Het zou kunne dat je wat ijzer te kort hebt! Of je bent te druk in de weer met je werk, je huis en het hele zwanger worden gebeuren! dat doet ook een hoop met je hoor! Wanneer moet je bloed prikken,,,laat meteen even je hormoonhuishouding screenen heb je dat ook meteen gehad!

Ik hoop ook niet zoveel nieuws,,we hebben elkaar vanmiddag natuurlijk al "gesproken" ook druk aan de klus (morgen weer) ik hoop dat mijn temp omhoog gaat!!

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

Liefs moi xxxx

Hallo

We zijn druk bezig met ons droomhuis te bouwen. Maar ondertussen moeten we ook nog een huis verkopen. Het staat nu al een tijdje te koop, maar tot nu toe niks gehoord. Soms wel bang dat we straks met twee huizen zitten. Belde vriendlief vandaag met de mededeling dat er maandag mensen komen om het huis te bezichtigen. Ze hadden ook al een paar keer gebeld met de makelaar, dus ze waren wel vrij serieus.
Ik weet wel dat het verder nog niet betekend, maar vond het wel even leuk om te horen. Weer een lichtpuntje in deze af en toe duisternis.

Maar hoe is het verder met jou? Vandaag aan het werk of niet? Ik ben vandaag lekker vrij. Nou ja, moet rapporten invullen. Gelukkig niet zoveel, maar moet wel even gebeuren.
Laat je het even weten als je tempratuur omhoog gaat?

Gisterenavond ook nog een hele poos met El gemsns. Leuk hoor zo met zijn allen. Vanmorgen nog even met Steffie.

Nou ik ga weer even aan het werk. Hoop vandaag nog weer iets van je te horen.

Liefs Janna Nienke xxx

Je bent veel te druk!!! Zorg nou maar dat je genoeg slaap krijgt!
Je moet het nog wel halen tot de zomervakantie (wanneer krijg je die? wij gelukkig nog maar 2 weken).

Hoe is het met je temp, Moi? Heb jij al iets van je ei gevoeld, Janna Nienke?

Hier is verder alles goed. Ik ben misselijk van ons knikkertje en van de zenuwen voor vanavond. Ik ben zo benieuwd hoe de familie gaat reageren!!! Jullie horen het morgen.

Liefs Kiki

Hoi meiden, ik meld me even af voor het weekend, ga weer lekker naar Zeeland. Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe! Janna Nienke, heel veel sterkte, rust lekker uit!
Ik spreek jullie vast wel weer zondag of maandag!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan