naar de dokter??

Groot was onze vreugde toen ik zwanger bleek te zijn. Helaas kreeg ik op nieuwjaarsdag vreselijke krampen, en verloor ik bloed. Mijn eigen conclusie is dat ik een miskraam heb gehad, het zwangere gevoel was ook meteen weg enzo. Ik heb op deze feestdag naar de husiartsenpost gebeld, aangezien ik geen idee had wat nu te doen. Volgens hen zou ik alleen langs moeten komen als ik koorts kreeg. Ik heb sindsdien geen last gehad van koorts oid. Maar nu vraag ik me wel af of ik nog langs de huisarts moet. Ik heb er namelijk nog vrij weinig last van. Een tweede vraag is of er meer mensen zijn die na hun miskraam wat last hadden tijdens het vrijen. Ik wil dolgraag weer zwanger worden, en vraag me dus ook af of we het direct weer kunnen proberen..

groeten
Manky

Hallo Manky,

War vervelend allemaal!!
Ik zou zeker nog wel een afspraak maken.
Ik weet niet hoe lang jij zwanger was, maar mijn vriendin heeft kortgeleden ook een miskraam gehad en daar kwamen ze ong. een week later achter dat ht vruchtje niet helemaal weg was en zij moest toen een curretage ondergaan.
Als ik jou was zou ik toch willen weten hoe het ervoor staat.

Sterkte!
Monique

Manky, wat een slecht advies zeg die huisartsen post. Ik heb zelf net een miskraam achter de rug (zwanger 8 wkn), en dat vereist wel wat meer begeleiding dan alleen terug komen als je koorts hebt. Maar goed.
ZEKER naar de huisarts gaan, om te checken of je baarmoeder inderdaad helemaal schoon is en om waarschijnlijk net als ik te horen dat je een maandje moet wachten op je eerste menstruatie na de miskraam om vervolgens weer zwanger te worden.
Heel veel sterkte, ik weet hoe verdrietig het kan zijn.
Groet, lotus

Manky, ik leef met je mee. Dit is echt kloten, heb het net zelf meegemaakt. Je moet wel met je huisarts bellen en even vragen of je nog een afspraak moet maken voor een inwendig onderzoek. Daarmee kunnen ze zien of de miskraam volledig is. Ik mocht van mijn huisarts direct weer zwanger worden. Als het goed is komt je cyclus weer normaal op gang, dit kan wel wat langer duren dan je normale cyclus.
Sterkte!
Inge

Hoi Manky,
Ik vroeg me af of je inmiddels bent gestopt met vloeien? Bij mij bleef dit maar duren en heb ik na 3 weken een echo laten maken. Daaruit bleek dat de miskraam niet volledig was en moest ik alsnog gecuretteerd worden. Het is sowieso verstandig om te weten of je baarmoeder schoon en gesloten is (kans op infectie). Ik vond het voor mezelf ook prettig om te wachten op de volgende menstruatie, zodat je weet dat alles weer "werkt".
Ik wens je heel veel sterkte!
Sonja

Hoi Manky,

Dit is echt k*t voor je. Zelf heb ik op 31 december een miskraam gehad. Ik ben meteen naar de huisarts geweest die me vervolgens meteen doorstuurde naar het ziekenhuis voor een echo. Dinsdag ben ik terug geweest en heb de bevestiging gekregen dat alles eruit was en weer goed was.
Ik denk zeer zeker dat je meteen een afspraak moet maken met je huisarts en doorverwezen wordt voor een echo, zodat je zeker weet dat alles weer goed is. Doe dit echt, wacht je te lang, kan dit vervelende complicaties geven.
Wil je erover praten of iemand anders op dit forum, ik ben vrijwel dagelijks online op sannie46@hotmail.com

Heel veel sterkte!!!

Groetjes Sandra

hallo manky
ik heb vorig jaar ook een miskraam gehad met 6 weken, er is toen voor mij gevoel niet veel losgekomen, en ben nadien daarna 2 keer terug geweest bij de gynacoloog die heeft 2 keer een echo gemaakt van mijn baarmoeder om te zien of alles weg was, en volgens hem was mijn baarmoeder weer schoon, hij denkt dat ik nog niet 6 weken zwanger was en een vroege miskraam heb gehad en dat ik daarom niet veel bloed en propjes heb verloren.

Terug
Bovenaan