Naar De Dokter

Hallo Allemaal,

wij zijn al langer dan 1 jaar bezig om een kindje te krijgen. nu zijn wij laats naar mijn dokter geweest in utrecht omdat ik bij de uroloog zit voor blaas en nier problemen. maar goed de dokter zijn dus ja ga maar naar de gynaecoloog. nou oke dat doen we dan ook. dus we kwamen die dag terug dus ik gelijk naar de huisarts voor een verwijzbrief voor het ziekenhuis. en ik moet ook gelijk een inwendige echo, dus ik had gebelt naar de gewonen afdeling van de gynaecoloog. maar het blijkt dus dat ik en me vriend het beste naar de fertiliteits afdeling kunnen, nu ben ik heel erg nieuwschierig en nerveus, al moeten we pas 29 okt. en dat duurt me allemaal veelste lang. we willen het zo graag maarja. het duurdt te lang.....

Groetjes Brenie

kop op, nog een kleine 3 weken en dan is het al zover. Ook al duurt het voor je gevoel nog heel lang,lekker afleiding zoeken en leuke dingen doen in de tussentijd,
succes bij de gyn,
we lezen hier wel weer hoe het is afgelopen.
groetjes Fleur

he meis, als je er alles voor over hebt om een kindje tekrijgen hoort dit erook bij helaas, wij zijn ook al meer dan een jaar bezig voor een 2 de lopen nu 2 maanden bij de gynocoloog en moet nu wachten voor een kijkoperatie , krijg een oproep en die wachtijd duurt 2 maanden minimaal dus ja wij moten ook lang wachten en als die kijkoperatie is gedaan weten we ook niet hoelang we dan nog moeten wachten voor dat ik te horen krijg hoeveel hormonen enzo moet gaan slikken.

heel veel sterkte en soory als de tekst heel bod over komt, maar dat bedoel ik niet zo wil alleen even laten weten dat we allemaal hier lang wachten, maar forum is ok voor bedoelt om ff je gevoel te kunnen uiten.

heel veel sterkte en ga gewoon leuke dingen doen ga niet zitten denken das niet goed.

gr mama van sharon

Hoi Hoi,

Dank jullie wel voor jullie reacties...
leuke dingen zal ik zeker gaan doen.

@ Mama Van Sharon,

het komt niet bod over hoor dus je hoeft je geen zorgen te maken, :D

Dank jullie ieder geval... voor de berichtjes

Gr Brenie

Hoi meid,

Ja frustrerend he, dat wachten. Maar als je dit traject ingaat zul je nog heel veel moeten (af)wachten, dus geduld is wel nodig. Heel veel succes/sterkte, hoop voor jullie dat het wachten snel beloond wordt!

Zo het is zeker Frusternd dat je elke keer zo moet wachten. elke keer van die lange wacht tijden. als ik normaal voor controle moet voor me blaas en nieren vindt ik het niet zo erg om te wachten, maar met dit how ik word gek op sommige momenten, maar ja nog 2 weekies ongeveer dus het schiet wel op. gisteren ging de dag al snel en vandaag ook en dan is het morge donderdag en dan al bijna weer weekend. dus het gaat wel snel... ik weet ook niet echt wat ik kan verwachten dus ik zie het wel, ik had wel gehoord dat ze eerst alles gaan na kijken, en ik weet niet of ze dat gelijk doen maar dat ze je dan hormoon pillen geven...???? om te kijken waneer je eiersprong is???? ik hoop zelf ook dat het dan wel snel gebeurd want het wachten ben ik zat... elke keer weer balen als ik ongesteld word.... maarja het hoort erbij.. ben ik nu wel achter..helaas maar waar...
het is eigenlijk nog vervelender omdat ik weet dat me moeder maar 1 zuchie nodig heeft en die is zwanger... dus dan denk je nou... messchien kan dat ook bij mijn zo zijn maar dus niet...

dus we wachten maar af tot de 29ste

en dan hou ik jullie weer op de hoogte...

Gr Brenie

Terug
Bovenaan