Naar de fotograaf geweest!

Een tijdje terug konden we foto's laten maken bij Jumbo. Dit hebben we gedaan en deze foto moest ik wel meenemen! En nu natuurlijk even bij jullie showen!

Groetjes,
Natasja

Hoi hoi,

Als ik het zo zie is heb van Baby Bell of niet?????
Ze waren hier afgelopen week bij Super de Boer en ik heb Ruben er ook op laten zetten en de aktiefoto (gratis) 13 x 18 van hun 3-tjes laten maken. Heb nu alleen Lotte en Jozua op de tv staan en het lijkt zo kaal zonder Ruben hé.
Afgelopen sept. waren ze hier ook dus ik heb bewust gezegt dat Lotte en Jozua niet hoefden want als ik het deed dan koop ik ze ook weer, terwijl die van sept. nog niet eens zo lang geleden zijn.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

he natas,

Wat een super gave foto zeg....
Nou bij Demi heb ik toen een hele reportage laten maken,maar twijfel of ik t nog eens doe,maar dan met Tara.
Vind t wel weer heel gaaf om te zien.
Heeft zeker een ere plaatsje in huis,want hij is echt geweldig enne wat houd ze haar hoofdje al goed hoog zeg!!

groetjes danielle

Haha, mijn moeder was ook geweest en kon het dus ook niet laten! Dus nog eentje!

Enneh, Anne heeft door dat ze ook veel kan zien als ze haar hoofdje omhoog houdt als ze op haar buikje ligt. Ineens is het op haar buikje liggen niet zo erg meer. Het levert wel hele leuke plaatjes op!

Terug
Bovenaan