Naar de fysio

Hallo meiden,

Ik ben vandaag met Tim naar het cb geweest en hij doet het super! Met zijn 6 maanden weegt hij precies 8400 gram, is 66,5 cm lang en zijn schedeltje was gelukkig gegroeid naar een omtrek van 43,5, zoals de kinderarts wilde!

We mogen van 4 naar 3 flessen gaan, en er komt natuurlijk een heel scala van etenswaren bij! Leuk, leuk, leuk!

Voor het probleem met zijn armpjes, waar ik hier al eens over had geschreven, heeft de arts geadviseerd een kinderfysio in te schakelen. Morgen dus maar bellen!

Gr Ingrid

hoe is jouw advies geweest kwa voedingen en de extra`s?
heb hier namelijk geen advies over gekregen en doe nu zelf dus maar wat.
dus ben erg benieuwd naar het advies wat je hebt gekregen.
geod te horen dat alles zo goed gaat kwa groeien.
alleen wel een heel gedoe die fysio.
maar als het helpt is het niet zo erg.
heel veel sterkte.

@Angelique: erg veel advies komt er hier ook niet van het cb. Je moet echt antwoorden/advies uit ze trekken. In ieder geval mocht ik van 4 naar 3 flessen gaan, mits hij genoeg aan bijvoeding krijgt. Fruit eet hij meer dan voldoende, groente soms wat minder. Ze adviseerde me dan een klein flesje erbij te geven. Verder een tussendoortje zoals een liga/koekje/broodkorst of zo mag, daar dan wat te drinken bij. Pap 's ochtends van een bordjes, 's avonds uit een fles. Door de groentehap mag nu ook vlees/vis en al dat soort dingen, rijst, pasta en zo.

Ik probeer het nu volgens dit schema te gaan doen:
07.00 bordje pap (begin ik morgen mee, geef wel al tijden een papfles in de ochtend)
10.30 fruit (ik stoom en pureer 2 stuks)
12.30 fles
15.30 tussendoortje + kleine fles (van 90cc) of diksap
17.00 warme maaltijd (ga ik nu dus uitbreiden)
19.00 papfles

Terug
Bovenaan