Naar de gyn geweest voor echo moet meer hormonen spuiten.

Hoi allemaal

Ben naar de gyn geweest vanmorgen op zich zag het er goed uit. Maar ik had nog weinig eitjes die moesten eerst wat meer gaan groeien dus moet ik vanaf vandaag meer gonal gaan spuiten en moet dan vrijdag weer terug komen om te kijken hoe het er dan mee is. Ik ben blij dat het er goed uitzag... Maar die eitjes ojee
De gyn zelf was positief dus het zal allemaal vast goed komen. We wachten het rustig af en zien vrijdag vast meer resultaat. Ik spoot ook nog te kort met gonal om veel resultaat te zien dus vrijdag zal ik vast meer te zien krijgen! Hou jullie op de hoogte..

groetjes rozemarijn

Hoi Rozemarijn,

Wat fijn dat het er goed uitzag. En die eitjes die gaan vast nog wel groeien. Vooral omdat je nu iets meer mag spuiten. Ik ben verder niet bekent met Gonal, ik spuit zelf namelijk met Puregon. Nou ik zal duimen dat je vrijdag ook een mooi groeiend eitje zult hebben. Laat het in ieder geval effe weten.

Groetjes Naatje

hoi!! dus je mag de dosis opvoeren...wel mooi dat het natuurlijk kan,maar hoe gaat het met jouzelf?? nog veel last van de hormonen??of raak je eral een beetje aan gewend??
succes! en hopelijk geeft de verhoogde dosis een geweldig resultaat!!

Hoi hoi

Met mij wil het nog niet echt lukken maar toch gaan we gewoon door. Het hopelijke eindresultaat is veelste mooi!
Ik vind het wel  dat het zo langzaam groeid. En vraag me af of het allemaal wel normaal is. Zou blij zijn als het vrijdag was zodat ik wat meer weet. Zou het allemaal wel goed groeien het maakt me zenuwachtig.

Petra gaat het met jou nog steeds goed? Hoe voel je je nu ik hoop heel zwanger!!

groetjes rozemarijn

Hoi Rozemarijn,

Kan me zo voorstellen dat je de ergste scenario's al hebt afgespeeld. Het liefst zou je iedere dag wel een echo willen hebben hè.    Maarrrrr je eitjes zullen vast een groeispurt gemaakt hebben met die extra hormonen. Heb je nog last van enige bijwerkingen of valt het je reuze mee.

Nou meisje ik duim voor je!

Liefs
patricia

Hai,

Het gaat vast helemaal goed komen met die eitjes. Zoals je zelf al zij was het nu iets te vroeg om veel resultaat te kunnen zien. Vrijdag komt je vast met goed nieuws!!

gr.Inge

Terug
Bovenaan