naar de gyn geweest

Gelukkig doet het forum het bij mij ook weer.
Het ging gelukkig beter dan ik verwacht had bij de gyn. mijn ha dacht aan een cyste of myoompje. de gyn deed een inwendige echo, en daar was nix op te zien. alles zag er perfect uit.
ik vond het raar dat ik wel steeds bloed verlies maar hij zegt dat het waarschijnlijk de hormonen zijn. Ik ben blij dat ik geweest ben en hopelijk is het bloedverlies dit weekend over zodat we kunnen klussen want op de echo was te zien dat mijn eisprong ongeveer dit weekend is.
hopelijk maar ik verwacht er niet te veel meer van. We zien wel.
 
ps. bedankt voor jullie reacties. het forum werkt voor mij ook verslavend, mijn man vind dat niet zo leuk, hij is te bang dat ik er teveel mee bezig ben. Ik vind het gewoon leuk en gezellig.
groetjes en veel succes met alles
lies
 
Hoi Lies,
heel veel succes met klussen,het komende weekend en wel practisch dat je gezien hebt dat er een ei op springen stond,dan weet je in ieder geval dat je cyclus gewoon doorgaat.

even over die forum-verslaving; gewoon zoveel mogelijk klussen, dan is ie straks zelfs blij als je even in beslaggenomen word door het forum!!!
(zo sla je twee vliegen in een klap)

Liefs, jeanette
 
Wat fijn zeg Lies, dat alles er goed uit zag! Wel een opluchting zeker? Nu inderdaad maar hopen dat het bloedverlies snel stopt en dan klussen maar. Veel succes het weekend.
Wat de reactie van je man betreft dat herken ik wel. Volgens mij vindt mijn vriend het ook maar niks dat ik zoveel op het forum zit. Maar ik heb het ideee dat ik hier hardstikke veel leer en ik vind het fijn om ervaringen en steun te delen. Dus blijven lezen hoor!

Liefs Mutsie
 
Hoi Lies,

Fijn dat de gynaecoloog je kon geruststellen. Kon hij ook uitleggen hoe dat dan zit, dat je bloed verliest vanwege je hormonen?? En kon hij nog iets zeggen over wanneer je kan verwachten dat het over is?

INge
 
nou lies fijn om te weten dat het goed gegaan is:D
hehehe en datie je verteld heeft dat je eisprong in aantocht is is helemaal mooi meegenomen ;)
liefs Debbert
 
Terug
Bovenaan