Naar de gyn geweest!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben maandag voor een eerste gesprek naar de gyn geweest. Hele aardige man. Wat ik niet zo leuk vond, was dat hij meteen mijn eigen ervaringen in twijfel begon te trekken. Eerst begon hij al over mijn cyclus, dat die wel langer zou duren dan ik dacht, met andere woorden, hij dacht dat wij het wel op het verkeerde moment zouden doen, omdat ik te veel vertrouw op mijn ovulatiepijn. Grappig genoeg had ik net daarvoor in de wachtkamer mijn eisprong gevoeld. En toen hij een kweek ging doen, had ik allemaal helder cervixslijm! Haha, punt voor mij.

En toen begon ik er dus over dat ik er stellig van overtuigd ben dat het al vier keer 'raak' is geweest. Nou, hij heeft wel 20 minuten op me in gepraat, dat het niet kon dat ik het al in zo'n vroeg stadium voel, dat ik er geen conclusies aan moet verbinden, enz. enz. Maar al was hij op zijn kop gaan staan, dat krijgt hij dus echt niet uit mijn hoofd. Ik weet maar al te goed hoe het voelt om zwanger te zijn, en ook bij mijn zoontje voelde ik de symptomen al zo vroeg.

Toen ik vertelde dat ik had gevoeld dat hij in een stuit lag, en dat er 2 verloskundigen, 2 gynaecologen en 13 uur bevallen voor nodig waren om hetzelfde te constateren, begreep hij wel waarom ik zo halsstarrig was. 'O, dus je hebt niet veel vertrouwen meer in ons,' zei hij. 'Ik heb vooral geleerd om mijn eigen gevoel te vertrouwen,' zei ik toen.

Anyway, hij had veel opbeurende woorden. We hebben tenslotte bewezen dat we samen een kind kunnen krijgen, dus de kansen zijn goed. En hij ontkende stellig dat mijn keizersnee een negatieve invloed op de innestelling zou kunnen hebben. Dus dat hoofdstuk zal ik nu maar afsluiten.

Ik heb bloedonderzoek gehad, een kweek, en mijn vriendje moet zijn zaad inleveren. Eigenlijk wil ik dat laatste niet weten, want ik wil niet dat ik door een mindere uitslag uit mijn evenwicht raak. Maar ja, laten we er maar voor gaan, dan weten we dat ook weer.

10 januari de uitslagen, ben benieuwd!!

Mijn NOD zal ook deze maand weer later uitvallen, want mijn eisprong was laat. Ik ga uit van 22 december.

Nou, dat was het voor nu. Ik hoop hier gauw weer terug te zijn!

Dikke kus voor allemaal,

Inge

Hi Inge, wat leuk om weer een levens teken van je tegen te komen! Volgens mij geeft het wel een heerlijk gevoel dat er nu tenminste wat gekeken wordt naar het een en ander..
Dat ervaar ik zelf tenminste!

Verder genoeg frustraties hier hoor! Het is nu weer misgegaan in een vroeg stadium, direct na de vorige misser. Ik had er ook best veel pijn klachten bij, dus de gyn ook wat bezorgder.
Nu heb ik Duphaston en vit b6 voor dag 15 t/m 26..om o.a. de baarmoeder geschikter te maken voor innesteling etc.. Ze gebruiken het ook bij dreigende miskramen.
In januari moeten wij terug komen, als er dan nog niks is dan gaan wij ook helemaal gescreend worden, want de gyn vond dat wij zo niet langer konden doorlopen.
Ben dus best blij dat er gynnen bestaan!
Zit momenteel weer in de vruchtbare periode en ben helemaal gefrusteerd..de kerel wil niet meewerken.. (haha)Nou ja goed, ik heb nu zoiets van en NU doen we ons best eens (heb t gewoon helemaal gehad en wil niet langer aanmodderen) maar ja dat werkt bij hem averechts..
En we hadden nog zo afgesproken dat we alles gewoon maar op zijn beloop zouden laten, hebben we zin dan doen we t en anders niet, maar nee zo werkt t niet meer zo bij mij.

Zo ik heb mijn gal gespuwd, ik hoop dat jij je tenminste wat opgelucht voelt met een goed gesprek bij de gyn..
En we moeten maar aannemen dat 2005 ons jaar wel wordt!

Succes hoor!
groetnis, simoon

Hoi Inge,

Wat super dat jullie bij de gyn zijn geweest en dat er onderzoeken worden gedaan !!! Wij hebben volgende week vrijdag een afspraak bij de huisarts en hopelijk leeft hij voldoende met ons mee om ons te helpen en eventueel door te sturen. Ik wil jullie in ieder geval heel veel succes wensen 10 januari !!!!

Veel liefs Biaggi

He Inge!!

Ik ben zo benieuwd voor je hoe alles zal verlopen hopelijk is alles in orde en is het snel 10 januari succes met wachten hoor! gelukkig heb je wel wat afleiding met die kerst/feestdagen ??!!

Hou je ons/mij op de hoogte?!

22 december misschien weet je dan al meer en hoef je je niet meer druk te maken om die testen en het zaad!

succes en Liefs; Chili xx

Terug
Bovenaan