Naar de gyn geweest

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

We zijn vandaag naar de gyn geweest. Er was bij mij wel een blaasjes te zien maar die waren nog niet groot genoeg. Dus we moeten vrijdag weer komen om 16.10. Dus ik hoop jullie dan meer te kunnen vertellen. De uitslag van mijn bloed was goed. Alle hormonen waren aanwezig die aanwezig moeten zijn en die niet aanwezig moeten zijn waren er ook niet. De uitslag van mijn vriend zijn sperma was nog iets minder dan de vorige keer  maar zeker niet  te slecht zodat we daarom geen kinderen zouden kunnen krijgen. Dus in principe geen slecht nieuws gehad vandaag, alleen gehoopt dat we vandaag al wat meer zouden weten en kunnen doen. Maar helaas !!! Als we vrijdag zijn geweest, doe ik hier wel weer even verslag. Trusten !!!!

Dikke knuffel Biaggi

Hi Biaggi,

Spannend allemaal hoor! Jij hangt hier ook al een poosje rond....

Wij hebben net ook alle vruchtbaarheidsonderzoeken achter de rug..mijn ventje moet alleen maandag nog een keer zijn zaad inleveren,omdat dat de vorige keren niet super was, maar zeker ook niet zeer slecht. De maandag erop moeten we weer bij de gyn komen voor verdere afspraken... Zoals het er nu voor staat gaan we verder met inseminatie..En nog vrij rap ook, omdat ik net een HSG onderzoek heb gehad, dus vruchtbaarder ben...

Veel succes, en ik lees nog wel hoe het met jullie vergaan is!

Groetnis simoon

hoi Biaggi,

jammer dat het niet zo ging als dat je gehoopt had maar misschien zag het er vandaag wel weer beter uit??

ik wacht op je nieuwe informatie van vandaag hoe was het vandaag bij de gyn???

groetjes Chili x

Ha Biaggi,

En en en??? Hoe is het gegaan? Ik ben erg nieuwsgierig...
Heb erg aan je gedacht, misschien hebt het iets... hihi
Groetjes J

Succes vandaag maar weer nij de gyn..ik las al in een ander berichtje van je dat t ei nog niet groot genoeg was... wat is overigens de volgende   stap?
Wordt er nu bepaald wanneer je vruchtbare dag is??

Terug
Bovenaan