naar de gyn geweest

A

Anoniem

Guest
vanmorgen ben ik naar de gyn geweest

ik heb een inwendige echo gehad en volgens de gyn zaten er allemaal krentjes bij de eileiders ?????? iemand iedee wat dat inhoud?
ik ben helemaal van slag omdat ie zij dat dat een zwangerschap nou eemaal niet bevorderd. de kans op zwangerschap is minimaal.

en juist omdat ik zo van slag was durfde ik niet verder te vragen en wou alleen nog maar naar huis nu is er nog een probleem ik en mijn vriend zijn net 2 mdn bezig en ze willen me dus pas naar een jaar echt helpen belachelijk he hiervoor heb ik een relatie gehad van bijna 7 jaar en 3 jaar geprobeert zwanger te raken maar tervergeefs. volgens de gyn telde dat volgens de regels niet mee en moet ik nu gewoon nog een jaar wachten tot het met mijn nieuwe vriend ook niet lukt, tenzij de uitslag van het bloed prikken en mijn uitstrijkje niet goed zouden zijn dan zou ik alsnog behandeld worden.

wordt er gaar van en vindt het belachelijk hoe ze er over denken.

liefs annieka ps ik hoop dat de rest het hier beter afgaat en dat jullie allemaal heel erg snel zwanger zijn.

He Annieka, wilde je even laten weten dat ik het echt heel erg kl*** voor jullie vind! Ik hoop dat het alsnog snel wil lukken en dat het allemaal goed komt!

Liefs Meike

ps. ik zou echt nog ff aandringen bij je gyn hoor! Aangezien je het hiervoor ook 3 jaar geprobeerd hebt! En anders zou ik het via je huisarts gaan spelen.

Wat een rot nieuws!! Maar zoals Meike al zegt, gewoon blijven aandringen. Het er niet bij laten zitten hoor! Wat stom dat ze die 3 jaar niet meerekenen, zeker nu ze duidelijk kunnen zien dat er toch wat zit?!!?

Hou de moed erin!!!!

hee Annika,

wat klote voor je!!
ik moet volgende week naar de Gyn. wat waren je klachten? (buiten dat je natuurlijk iedere keer maar niet zwanger blijk te zijn?)

ik denk dat de gyn met de 'krentjes' kleine endometriose plekjes bedoeld. maar als je op de endometriose site kijkt dan lees je al snel dat heel veel vrouwen het hebben en daar bijna altijd gewoon vruchtbaar mee zijn! (en dus gewoon net als alle niet-endo vrouwen een kindje kunnen krijgen)

dusss.....laat de moed niet zakken!!!! ik weet zeker dat het je lukt!

hoplijk lucht dit bericht  je een beetje op?
XXX Snoopy

he meisie kop op het komt allemaal goed .we leven allemaal met je mee.

groejes iris

he meis!!!

Dat is idd k** nieuws, wij wisten dat ze soms moeilijk deden en dat je al langer bezig
moest zijn dus hadden wij van te voren al afgesproken om er een paar maanden bij te smokkelen!! Ja klinkt erg, maar sta nu wel onder controle!!

Maar geef de moed niet op, blijf klussen en kop op meid.

Liefs patricia

hoi hoi dames.

bedankt voor jullie lieve berichtjes.

mijn klachten waren dat ik om de 14 dagen ongi werd al 2 jaar lang en daar is nu dus naar gekeken ik wou er ook een aantal maanden bij aan smokkelen maar dit kan niet omdat mijn vriend afgelopen dec zijn sterelisatie heeft laten terug draaien deze gegevens hebben ze helaas.

je kan idd vruchtbaar zijn maar dat is met een endo wel verminderd en het komt ook voor dat je helemaal onvruchtbaar bent. het is dus even afwachten als ik pech heb tot dec dan kan ik verder geholpen worden maar tot die tijd ga ik elke week langs bij de huisarts of ik niet eerder geholpen kan worden.

liefs annieka

Terug
Bovenaan