naar de gyn geweest

Lieve allemaal

Vandaag naar de gyn geweest. Het was een positief gesprek. Ik heb twee miskramen gehad en twee keer een licht positieve test en dan na 3 dagen overtijd toch ongi,  die laatste twee worden niet tot de miskramen gerekend. Eigenlijk deed me dat goed.

De kans op een zwangerschap is bij mij (en ik ben 35) 14,5% per maand.In die andere 85% wordt geen zwangerschap geconstateerd of zwangerschappen die zo pril zijn zoals ik heb gehad met die lichte tests waarbij het toch net aan het einde fout gaat. De gyn zei dat dit laatste een teken was dat mijn lichaam het niet direct afbreekt en dat is alleen maar gunstig.

De kans dat ik niet meer zwanger zou worden is door mijn bewezen vruchtbaarheid (ik heb een dochter van 4) heel erg klein. Hij zei dat ik de komende 9 maanden moest proberen en dan ben ik ruim een jaar na de laatste MK bezig en als ik dan niet raak heb dan wil hij verder gaan kijken maar hij verwacht weinig van de onderzoeken maar denk eerder dat ik gewoon binnen 9 maanden zwanger ben.

Dat doet me wel goed al schrok ik wel van die 14,5% dat is wel weinig. Maar goed ik ga er maar weer helemaal voor en hoop dat maar dat het lukt.

Liefs
LL

Hi Liselotte,

Fijn dat het gesprek zo positief was. Kan me daarnaast ook wel voorstellen dat het moeilijk voor je zal zijn dat je geduld zo op de proef wordt gesteld. Ik hoop voor je dat je niet al die 9 maanden hoeft te wachten en dat je eerder een mooie zwangerschap zult hebben.

Liefs,
Daantje

Hoi,

Ik heb de DVD het wonder van een nieuw leven, en volgens mij wordt daarin genoemd dat elk eitje elke maand maar 15% de kans heeft om bevrucht te worden....dan zou je dus net als ieder ander zijn hoor. Ik weet het ook niet. Zoveel informatie en zoveel verschillende! Maar goed het maakt ook niet uit natuurlijk. We gaan er gewoon vanuit dat die procenten hun werk doen, of niet dan.

Hoop dat het snel lukt om weer zwanger te raken! Dat spreek voor zich natuurlijk.

Liefs Ineke

Hoi Liselotte,

Wat de gyn zei klinkt  positief. Ik kan me voorstellen dat je schrikt van die getallen, maar als ik jou was zou ik daar niet te veel op letten. Want je hebt wel elke maand daar weer kans op!

Suc-6,
Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan