Naar de gyn geweest

Hallo meiden.

Helaas zijn er weer een aantal nieuwe meiden bij. Ik wens jullie allemaal sterkte!

Zelf ben ik maandag bij de gyn geweest. Nou ik heb nog geen 5 minuten bionnengezeten. De uitslag van het weefsel was dat ik inderdaad 8 a 9 weken zwanger was geweest. Verder niets.
En omdat ik zonder hulpmiddelen zwanger ben geworden moeten we het gewoon weer blijven proberen. Ten eerste vind ik die reden erg raar, want dit is de 3e keer al. Voor Nick ook 2 keer spontaan zwanger en die zijn ook afgebroken. Ten tweede kan ik als ik wel weer zwanger word, 10 weken in angst gaan zitten leven. Nou 10 weken zijn wel even 70 dagen en dat is erg lang!
Maar goed..ik leg me er nu nog even bij neer... zie wel hoe het loopt.

Op dit moment schiet me ineens te binnen dat hij me verder helemaal niet onderzocht heeft. Geen echo om te zien of alles schoon was en of er geen cystes te zien waren... mm vreemd..
nou ja.

We zullen zien! Ben een week na de curretage ongi geworden, met na 5 dagen een bloedstolsel. Afgelopen zondag weer ongi geworden. Dus een cyslus van 25 dagen.... dat wordt rond de 25e klussen hihi!

Groetjes Hester

Hoi Ester,

Wanneer je 2x een miskraam (of vaker) hebt gehad kom je in aanmerking om verder onderzoek te laten doen (bv. een bloedtest) om te kijken of er misschien een aanwijsbare oorzaak is waarom je de miskramen gehad hebt.Je verloskundige of gynaecoloog kun je om informatie vragen.

Sterkte verder.

2 weken geleden ben ik gecuretteerd. Vandaag heb ik nacontrole gehad en ook ik was (als het aan de gynaecoloog had gelegen) in 1 minuut de deur weer uit. Ik wist ook helemaal niet wat ik verwachten moest van zo'n nacontrole. Er werd verteld dat er geen bijzonderheden gevonden zijn bij het vruchtje en dat er iets misgegaan was met de celdeling. Dat was dat... Gelukkig was ik wel een beetje helder en heb nog wat vragen gesteld. Ik mag iig de volgende keer als ik zwanger ben, na zo'n 7 weken een echo laten maken, zodat ik wel wat eerder weet of het hartje klopt.
Veel sterkte in ieder geval.

Liefs, Sylvia

Hallo Hester,

Wat een verhaal zeg!!! Ik herken het dat je bij de gyn wegkomt en van alles nog wilt weten. Ik wil je in ieder geval succes wensen dat je maar snel weer zwanger raakt. En dat wachten is echt een drama. Ik ben na mijn curettage op 21 september direct weer zwanger geraakt. Mocht voor vroege echo komen en ja was een vruchtzakje met iets heel kleins te zien. Weinig zinvols over te zeggen. Moet over 2 wk weer komen dus ben ook aan het wachten maar dat ik echt vervelend. Als ik nou zeker weet dat het goed gaat komen is het wachten minder erg. Nou meid succes.
Liefs Biate

Hallo hester,

Jou verhaal komt mij heel bekent voor, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt als jou. Ik heb twee keer een miskraam gehad en toen gelukkig een gezonde dochter gekregen van bijna zes ik weet dat ik helemaal niet mag klagen maar het verlangen naar een tweede bleef heb naar haar nog vijf miskramen gekregen en zijn bij mij toen pas onderzoek gaan doen en daar is uit gekomen dat ik endiomitrose heb (verklevingen) er werd tegen mij altijd gezegd zet tien vrouwen op een rij en je mag geen zes gooien maar jij bent diegene die toevallig elke keer zes gooit dat was hun antwoord ik wil hier mee zeggen dat je op je strepen moet staan want ze lopen over je heen. Ikwens jou heel veel succes.
Liefs liz

Terug
Bovenaan