zo, even een update.
ik moest vandaag naar de gynecoloog op aanraden van de vk, omdat ik zoooo onwijs veel vocht vast hou, en daardoor erg last heb van mijn reuma.
We zouden een gesprek hebben om te zien of inleiden een optie zou zijn.
ze heeft gekeken of ik ook ontsluiting had. en ja hoor 2 cm ontsluiting. ik ben nu 38.6 weken zwanger.
ze heeft me ook gestript in de hoop dat dit de vliezen wat meer zou prikkelen.
afgesproken dat ik deze week nog een keer gestript wordt door mijn eigen vk. Er is mede door de 2 cm ontsluiting goede kans dat de beebie zich zelf deze week nog meld.
whaaaaa super spannend. Nu wel wat bloed/slijm verlies, maar dat komt door t strippen.
gelukkig is marc 4 weken vrij, dus mocht de kleine zich melden dan is papa nabij.
gek genoeg vind ik niezen en plassen nu eng, hihihi.
geen idee eigelijk waarom, maar vind t eng.
tot zo ver t laatste nieuws.
pfffff t zijn onze laatste loodjes dames.
knuf smooty
ik moest vandaag naar de gynecoloog op aanraden van de vk, omdat ik zoooo onwijs veel vocht vast hou, en daardoor erg last heb van mijn reuma.
We zouden een gesprek hebben om te zien of inleiden een optie zou zijn.
ze heeft gekeken of ik ook ontsluiting had. en ja hoor 2 cm ontsluiting. ik ben nu 38.6 weken zwanger.
ze heeft me ook gestript in de hoop dat dit de vliezen wat meer zou prikkelen.
afgesproken dat ik deze week nog een keer gestript wordt door mijn eigen vk. Er is mede door de 2 cm ontsluiting goede kans dat de beebie zich zelf deze week nog meld.
whaaaaa super spannend. Nu wel wat bloed/slijm verlies, maar dat komt door t strippen.
gelukkig is marc 4 weken vrij, dus mocht de kleine zich melden dan is papa nabij.
gek genoeg vind ik niezen en plassen nu eng, hihihi.
geen idee eigelijk waarom, maar vind t eng.
tot zo ver t laatste nieuws.
pfffff t zijn onze laatste loodjes dames.
knuf smooty