naar de gyn geweest

A

Anoniem

Guest
Gister bij de gyn geweest en nu mag ik beginnen met clomid van dag 3 tot 7, op dag 3 bloedprikken, vanaf dag 10 echo's voor de eisprong te bekijken, samenlevingstest en een week na de eisprong progesteron laten prikken en daarna terug naar de gyn voor de uitslagen en hoe we verder gaan, project pukje is gestart!

En manlief mag binnenkort een potje inleveren zodat zijn zaadjes ook goed bekeken worden.

Ik ben benieuwd of het nu wel gaat lukken. Moet nog wel ff kijken hoe ik die echo's met het werk regel want daar zal mijn baas niet blij mee zijn.

fijne feestdagen allemaal!

heey

wat goed dat er actie is ondernomen...
Fijne feestdagen...
En op naar een vruchtbaar 2012

liefs

Wow spannende tijd ga je tegemoed. Ik wens je heel veel geluk en vruchtbare periode toe!

Groetjes, Sharon

Spannend Jolijn! Actie! :) Ik wens je heel veel succes met hopelijk binnenkort een positest!

En wat betreft je baas: :) Die zoekt het maar ff lekker uit en ik neem aan dat hij of zij ervan op de hoogte is en dan zijn ze verplicht jou de tijd daarvoor te geven, bijzonder verlof heet zoiets.....

Hoe gaat het met je moeder? Ik denk aan je!

Fijne dagen meid! Lieve knuff Lynn.

Veel sterkte in deze nog spannender ronde!
Hopelijk met goed effect... Duim, duim.
Wenser

hey Jolijn!
wat fijn voor jullie dat jullie aan de slag gaan!
hopelijk krijg je alles geregeld met je werk, ben het met Lynn eens, bijzonder verlof kun je daarvoor opnemen.

Succes!!!!!

Hi Jolijn,

Fijn he dat er actie wordt ondernomen! Hopelijk nu een goede eisprong en cyclus!
Over de echo's, die zijn niet elke dag en mss kan je keer naar de tandarts, huisarts of iets anders zogenaamd? En anders eerlijk zeggen, er is vaak meer begrip dan je denkt!
Iig niet te druk on maken hoor!
Gr

Terug
Bovenaan