Naar de gyn geweest......

A

Anoniem

Guest
We zijn vandaag bij de gyn geweest en moeten nog even geduld hebben.......ze stelde voor met Clomid te starten tot ik vertelde waarschijnlijk een eisprong gehad te hebben rond dag 14 van mijn cyclus. Het weekend is dat 14 dagen later dus spannend.......

We hebben over 2 weken een belafspraak om te zien om mijn ongi netjes op tijd was zo ja dan moeten we 4 maanden doorgaan. Zo niet dan alsnog starten met clomid.

Hopen en duimen dus maar dat het deze ronde raak is. Ben nuchter hoor heb wel wat "kwaaltjes" maar ben ook heel erg moe door de gebeurtenissen de afgelopen tijd en Ben een week niet zo lekker geweest steeds opgeblazen misselijk gevoel, draaierig en moeeeeeeee. Maar er heerst ook weer van alles dus zal wel niet zwanger zijn ;-) Heb ook nog geen enkel teken van ongi dus wachten is weer het toverwoord. Wie weet zit ik er wel helemaal naast met mijn eisprong...........

Groetjes

Hai beauty,

Ik hoop zooooo dat je voorlopig helemaal niet meer ongi wordt en dat je over 9 maanden en klein ukkie in je armen hebt! Maar mocht dat niet het geval zijn dan hoop ik dat je met clomid kan beginnen of wil je liever zelf nog een aantal maanden aan de klus zonder clomid? Voor iedereen weer anders natuurlijk.....

Toch ga ik heel, heel, heel hard voor je duimen!

Liefs Lynn.

Hoi beauty,

succes! hoor dat je alsnog zwanger bent deze maand! Ik duim voor je!!

Liefs

Thanks meiden hopen wij natuurlijk ook ;-)

Lynn ik vind het wel fijn om zonder te doen als ik maar een eisprong heb dus dat wil ik wel zeker weten anders is het alleen maar langer wachten

Terug
Bovenaan