Naar de gyn.

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

Ben net bij de huisarts geweest ivm mijn buikkrampen en hij heeft me doorverwezen naar de gyn. in het ziekenhuis, we hadden hier nog niet op gerekend maar omdat we al ruim een jaar bezig zijn vond hij het wel nodig.

Heb meteen gebeld voor een afspraak en ik kan maandag 15 november terecht.

Tot die tijd wachten we maar af, ben aan de ene kant wel blij dat er nu gekeken gaat worden maar aan de andere kant ben ik ook heeeeeeel erg bang dat er misschien iets uitkomt dat het niet goed is.

Veel liefs Belinda

Hoi Belinda,

Ik blijf je volgen hoor :)
Kan me goed voorstellen dat je hheeeellll bang bent voor de gyn, vooral omdat het natuurlijk de afgelopen maand er écht op leek dat het raak was!
Eerst zo''n teleurstelling en vervolgens moet je met je gedachten weer 180 graden draaien en i.p.v. dat het raak is naar de gyn. met alle spanningen enzo erbij!
Het positieve kan zijn dat je straks weet wat er wel of niet aan de hand is en dat je niet nog eens een paar maanden wel/niet ongi krijgt!!
Hoor mij praten...de held..hahahahaha ik zou me precies zoals jij voelen!!!

Ik denk aan je en sterkte tot in ieder geval aan 15 november!!!

Groetjes Kaa

Hoi Belinda,

Nog even een berichtje voor jouw hoor.
Ik vind het bijna oneerlijk dat het bij ons gelukt is en bij jouw niet.
Lijkt me voor jouw niet makkelijk om mijn berichtje te lezen en mij te feliciteren, terwijl je er zelf zo op gerekend/ gehoopt had. Ik wil allen maar zeggen dat ik erg met je mee leef en hoop dat het snel 15 nov. is en je positieve duidelijkheid krijgt.
Groetjes van Tanja

Hoi belinda

Het is niet leuk om naar de gyn te gaan... Maar je bent in iedergeval van die onzekerheid af of er wel of niet wat is. En mocht het wel zo zijn dan kan je iedergeval bespreken wat er mee gedaan kan worden. Wij zijn er zelf ook heen geweest en er was wel degelijk wat aan de hand. Ben er erg verdrietig van maar hoop ook gauw te weten wat en hoe er wat aan gedaan kan worden. Heel veel succes bij de gyn en ga er vanuit dat het gewoon allemaal oke is. Daar gaat de gyn ook vanuit mits je geen buikoperaties of wat dan ook heb gehad... 15 november is gelukkig al vrij snel al weet ik dat het als je wacht een eewigheid duurd.

Terug
Bovenaan