naar de gyn

Hallo Allemaal,

Even een berichtje van mij.
Ik ben naar de gyn geweest vandaag.
Ik had er genooeg van en wilde meer weten waarom het zo lang duurt.
Ik kreeg een echo en een inwendig onderzoek maar alles zag er oké uit.
Ik moet maandag bloed laten prikken om te kijken of mijn eisprong goed was en als hij goed was dan is er eigenlijk niets meer tedoen dan afwachten.
Ik geloof niet dat mijn gyn echt een voorstander is van hormonen want hij zei verder niets alleen dat ik het
bloed onderzoek moest afwachten.

Ik wens iedereen die net een miskraam heeft gehad heel veel sterkte toe.

Ik wens de klusers onder ons veel klus plezier.En ik zal duimen.

Groetjes en liefs Carolien

Hoi Carolien,

Gelukkig dat alles er goed uit zag bij de gyn. Aan de andere kant is het daarom misschien wel weer moeilijk voor je. Waarom duurt het dan zo lang??? Ook ik denk weleens dat er wel wat mis is, omdat het wat langer duurt. Ik weet niet hoe lang jij al bezig bent. Ik ben op 28 april gecurreteerd, dus eigenlijk is het nog niet zo lang geleden (5 maanden), maar je wilt zo graag he? Ik heb nu een afspraak gemaakt bij een osteopaat. Ik heb dit van een vriendin gehoord. Zij is ook gecurreteerd en daardoor was haar baarmoeder gekanteld ofzo. Bij de osteopaat hebben ze dat weer verholpen. Ik ben benieuwd. Je probeert gewoon vanalles he? Nou ik hoop dat het bloedonderzoek ook goed is en dat je wachten snel beloond wordt!! Ik duim voor je!!!

Liefs Cath

Hoi Carolien,

Ik heb je verhaal met veel interesse gelezen want ik moet a.s. woensdag naar de gyn. Jij hebt dus ook een hele lange cyclus of duurt het bij jou vooral lang om weer zwanger te worden?

Zelf zit ik nu op een cyclus van 9 weken. Ik heb nu 2 weken geleden mijn eisprong gehad en ga morgen maar weer eens testen (donderdag was de test negatief). Het is zo frustrerend als je lijf niet mee wilt werken terwijl je kinderwens zooo groot is!

In ieder geval wel fijn dat hij niets afwijkends heeft gevonden bij de echo! Je moet dus nu het bloedonderzoek afwachten en als dat goed was dan gaan ze niets meer doen??

Sterkte!

X F.

Badankt voor jullie reacties.

Mijn cyclus is aardig noormaal maar ik ben het vaak zo heftig dat ik niet eens weg kan omdat ik ongi ben.
Hij gaat nu kijken of mijn eisprong goed was en dan moet ik weer afwachten.
Ik zit op het ogenblik weer in de zieken wet ik heb een beginnende hernia dus ik moet rustig aan doen.Ik heb ook medicijne gekregen waar je niet zwanger mag raken dus ik baal vreselijk.Maar ja mijn rug pijn is daar door minder.

Groetjes en liefs.
Carolien

Hoi Carolien,

Wat balen zeg! Heb je Ibuprofen gekregen? Ik hoorde laatst dat als je zwanger bent of wilt worden dat je dan ook geen Ibuprofen mocht slikken.. ik hoorde het per toeval en schrok nogal want ik slik altijd Ibuprofen i.p.v. paracetamol (ik heb nl. ook soms zo'n rugpijn). Veel sterkte in ieder geval. Pas goed op jezelf, jij gaat natuurlijk altijd voor!

X F.

Terug
Bovenaan