Naar de gyn!!

Nou morgen is het eindelijk zover. Mijn eerste echte gewenste onderzoek.
Ben zwanger van de vierde. Niet gepland. Zelfs zo niet gepland dat we heel serieus met een abortus zijn bezig geweest. Gesprek met de ha gehad en 5 dagen bedenktijd afgewacht. Ook een echo gehad, kindje was rond de acht weken. Maar omdat we het niet echt wilde heb ik niet echt bewust gekeken. (klinkt heel erg, ik weet het) Besloten voor de abortus te gaan. Maar toch, toen het zover was konden we (man en ik) het echt niet doorzetten. We voelde ons zo ellendig, we denken niet dat we met de keuze kunnen leven.
We gaan dus voor de vierde!

Nu zijn we een maand verder en mag dus eindelijk naar de gyn! kan niet wachten om de kleine te zien want voor mijn gevoel is dit de eerste "echte" keer.
Wel nog even spannend wat hij zegt. Ik moet misschien uit voorzorg een keizersnee i.v.m. baarmoederhalskanker van 1,5 jaar geleden. Maar misschien kan ik ook nog "gewoon" bevallen.
FF afwachten dus.
Nou een heel verhaal maar moest het even kwijt.

Groetjes Hanneke (moeder van 3 geweldige dochters en een...?)
 
moedige keuze maar ik denk wel de goeie. heb heel veel mensen gezien met spijt van een abortus maar heb nog nooit iemand gehoord met spijt van zijn kind.geniet er van .
groetjes esther mama van drie en zwanger van ?
 
bij ons was ook niet geplant alleen wij zatten al eens te twijfelen over een vierde. dus bij ons gelijk de keus van dat we het houden.
die keus voor jullie moet best lastig zijn geweest voor abortus of niet. is niet zomaar even iets, maar sommige doen wel met een achtergrond natuurlijk.
dus nu lekker toch aan het genieten van de zwangerschap! en leuk straks lekker kijken op de echo veel plezier.
wordt lekker druk straks.
ik ben mama van 3 en zwanger van de vierde.
groetjes van
 
Terug
Bovenaan