naar de gynacoloog geweest!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik ben naar de gynacoloog geweest, het zaad van mijn mannetje was goed, gelukkig maar das weer eens wat positiefs he,   En verder ben ik nog niet veel wijser geworden, ze konden geen inwendige echo maken omdat ik ongesteld ben, dus morgen (3de cyclusdag) moet ik bloed prikken om te kijken of ik idd PCOS heb en kijken ook gelijk of het HCG hormoon in mijn bloed zit en ik toch zwanger kan zijn, maar hij denkt van niet.
Maandag moet ik bellen voor de uitslag en dan maken we weer verdere afspraken. Volgende cyclus ga ik beginnen met Clomid..

liefs kim

Hee Kim,

Wat ontzettend balen voor je! Dus toch nu aan de Clomid beginnen.. Jammer!
Hoop wel dat het je helpt en dat je dan uiteindelijk toch snel zwanger zult zijn..!

Duim voor je meid! Sterkte!
Liefs Anne!

Hoi Kim81,

ik hoop dat je nog goed nieuws te horen krijgt!!

Ik slik zelf nu al vanaf aug. 2006 clomid! En ik ben inmiddels al een keer zwanger geweest, jammer genoeg is dit een mk geworden.

Wilde je even mededelen dat als je op het internet leest over clomid dat je veel negatieve verhalen tegen komt. Ik heb er echt bijna geen last van hoor, ja heb soms wat opvliegers en warm als ik ga slapen, maar dat is dan ook het enige!

Dus meis, laat je niet gek maken door al die verhalen, heb ik dus wel gedaan, en het viel bij mij echt reuze mee.....

Succes en we gan duimen voor een snelle zwangerschap.

Groetjes mij

Terug
Bovenaan