Naar de gynaecoloog geweest

Hallo meiden,

Zoals beloofd, zou ik even laten weten hoe het bij de gynaecoloog is geweest.

Ik had een heel aardige vrouw, die gelukkig goed en snel door had hoe de vork in de steel zit. Het is nu nog te vroeg om in te leiden uiteraard, maar ik blijf wel onder behandeling in het ziekenhuis en hoef dus niet meer terug naar de vk.

Ze gaat nu met mij samen proberen het nog een paar weken draaglijk te maken. Om te beginnen word ik vanavond in het ziekenhuis opgenomen en krijg ik een injectie tegen de pijn en een slaapmiddel. Ik word aangesloten aan de ctg zodat ze de baby in de gaten kunnen houden. De bedoeling van de opname is dat ik even kan bijtanken. Als dit helpt, zullen ze me wellicht vaker opnemen.

Daarnaast heb ik slaappillen voor thuis, die mag ik max. 2x per week nemen, anders kan ik er aan verslaafd raken. Over een week moet ik terug en dan kijken we hoe het gaat. Per week spreken we af wat er gedaan moet worden om het draaglijk te houden. Als dat niet meer lukt, dan zit ik meteen op de goede plek voor een inleiding, zei de verloskundige.

Al met al ben ik erg opgelucht: ik word gehoord, serieus genomen en ze proberen dingen om me te helpen. Echt fijn!

Gr. Ingrid

Wat fijn zeg! Even "vakantie" van de pijn! Rust uit, neem het ervan, laat je maar flink verwennen door alle broeders, hahaha, en kom bij!!!
Sterkte, liefs, Joyce

Fijn dat ze je de rust gunnen, en dan maar een nachtje in het ziekenhuis slapen.... hoop dat je ff kunt bijtanken zo....

Hoop dat je op deze manier je rust krijgt en dat je beeb nog ff kan blijven zitten...

Liefs Ann

Terug
Bovenaan