Naar de gynaecoloog geweest.

Vandaag naar de gynaecoloog geweest en waarschijnlijk is het een oude follikelbloeding. Het zit in ieder geval buiten de baarmoeder en het kindje loopt absoluut geen gevaar. Er is alleen wel een kans dat de eierstok gaat draaien en daardoor de bloedtoevoer afgekneld wordt en ik dus erge buikpijn krijg en geopereerd moet worden. Maar daar gaan we maar niet vanuit. Voor nu is het afwachten en ze gaan het vervolgen. Over 3 weken weer terug voor een echo kijken of hij dan al kleiner is geworden. De kleine was weer lekker beweeglijk!!

Hai Suusje,

Gelukkig loopt jullie kindje geen gevaar meid, da's een hele geruststelling. Aks ik dan het volgende stukje lees denk ik : huh? Dat is wel weer minder nieuws maar je hebt gelijk als je zegt: daar gaan we niet vanuit. Dat is de juiste, positieve instelling! Goed dat je over 3 weken weer mag komen en ze je dus goed in de gaten houden.

Fijn dat die kleine lekker bewegelijk is, heerlijk toch?!

Liefs Lynn.

Oh gelukkig meid. Opluchting!

Super zon beweeglijk mensje haha!!!!

Geniet van het goede nieuws, en we gaan er niet vanuit dat je onder het mes moet!

Liefs

Fijn , wat een opluchting. Toch een hele geruststelling als je weet dat je kleine het goed doet!
En van een operatie gaan we niet uit, positief denken! (zit wel een beetje in het dec clubje he? Een en al positieviteit...)

liefs

Zeker blijven we positief, en die extra controles zijn ook geen straf kunnen we wat vaker naar de kleine kijken! Anders hadden we moeten wachten tot de 20 weken echo. En je weet dat je meteen contact op moet nemen bij buikpijn en waar het dan waarschijnlijk van komt, dan ben je er ook snel bij.

Terug
Bovenaan