naar de gyneacoloog vandaag

A

Anoniem

Guest
ben heel benieuwd wat deze gaat zeggen,want volgens de testen heb ik vrijwel geen of helemaal geen eisprong,en de tijd gaat voor mij gevoel echt dringen.
Ik ben namelijk 37 ,en heb diabetus type 2.
We hebben al 2 geweldige kinderen,maar willen er zo graag nog 1.
Ik vind het best spannend.

liefs mexx-ann

Hoi Mexx-ann,

Veel succes vandaag bij de gynaecoloog. Hopelijk kan hij je duidelijkheid geven en dat je binnenkort toch een derde kindje mag verwachten. Wij hopen in de toekomst ook nog een 3de kindje te verwachten en lijkt mij heerlijk om nog eens zwanger te zijn en nog een klein wondertje erbij. Wij hebben een dochter van bijna 4jr en een zoon van 16mnd. Hoe oud zijn jouw kindjes?  Laat je even weten hoe het gegaan is?
veel succes en sterkte vandaag,
groetjes melanie

ben vandaag dus naar de gyn geweest,en heb bloed geprikt om te kijken of er inderdaad een eisprong geweest,heb zojuist daar de uitslag van gehad,mijn progesteron was 29?????,,ik vroeg wat dat betekende,en dat wist de assistente dus niet,lekker balen zeg,ze kon mij niet vertellen hoe hoog die waarde moest zijn ,zodat je een eisprong hebt gehad,
Dus weet ik nog niks.
Onze kindjes zijn 11 en 6 jaar.

groetjes mexx.ann

Hoi Mexx-ann,

Ik had je al bij jouw nieuwe lijntje "wie kan mij helpen"wat gezet wat ik gevonden had op internet, maar las nu net dat de ondergrens om een eisprong te hebben op  +/- een waarde van 20 moet liggen. Dus dan zou het kunnen betekenen dat je wel een eisprong zou hebt gehad. Verder las ik dat er een keer iemand bij een progesteron van 19 zwanger bleek te zijn! Dat was wel een uitzondering, maar het kan dus wel.
Hopelijk heb je hier wat aan en krijg je binnenkort van de gynaecoloog duidlelijkheid,
groetjes melanie

Hoi Melanie.

Bedankt voor je snelle reactie,en ik krijg toch nog en beetje hoop,ik moet tot zondag wachten,dan zou me nod zijn.
En tot wanneer moet jij wachten,en hoelang zijn jullie bezid,misschien dat we samen het wachten wat dragelijker kunnen maken.

groetjes mexx-ann

Hoi mexx ann,

Erg spannend voor jou, dus zondag is jouw NOD. Wij beginnen in januari om een 3de kindje te krijgen. En wel grappig, want ik moet zondag   ongi. Hoop het maar snel te worden, want leef echt uit naar januari. Onze jongste is nu 16mnd en onze oudste bijna 4jr. Ik begin er nu steeds meer naar toe te leven. Laat je even weten hoe het gaat? Heb je al wat verschijnselen die kunnen duiden op een evt. zwangerschap?
groetjes melanie

Wachten tot zondag... klinkt makkelijker gezegd dan gedaan he?

Ben je bij  je andere twee kinderen de medische molen ingaan? Verliepen die zwangerschappen goed?
Houd goed je suikerspiegel in de gaten dat is wel belangrijk als je zwanger bent. Maar dat zal je wel weten.

Succes met wachten

Hoi Dames.

Ik heb wel wat verschijnselen,enorm zere en gespannen borsten,en een beetje spierpijn af en toe,maar die zere borsten had ik vorige maand ook maar niet zo erg,en mijn progesteron gehalte was 29,en ik las op internet dat dat helemaal niet zo laag was!!!! dus vandaar mijn hoop nog een beetje.
En bij mijn vorige zwangerschappen,liep ik nog niet in het ziekenhuis,maar ivm leeftijd37 en diabetus nu wel.
En ik heb in het verleden een hersteloperatie ondergaan,vandaar mijn gang naar het ziekenhuis.
En mijn menstruatiecyclus loopt een beetje raar,ik ben maar een halve dag ongi en om de 26 a 27 dagen,dat vond mijn gyn een beetje kort .
Maar laten we hopen dat het voor ons allemaal raak zal zijn,ik hou jullie op de hoogte.
Ik kan toch niet wachten met testen tot zondag,dat weet ik nou al.
Als ik vrijdag nog niet ongi ben,en zere borsten blijf houden,dan test ik met een kruidvat test,die zijn zo gevoelig(dat is mijn ervaring)

liefs mexx-ann

Terug
Bovenaan