Naar de H.A geweest

A

Anoniem

Guest
Ik ben donderdag naar mijn huisarts geweest.
Hij weet ook niet wat het is , en moet ik maar afwachten minstens 2 weken als mijn ongi nog niet is.
Ik mag ook niet meer testen.
Ben vandaag precies 4 weken overtijd, ik heb 2 testen gehad met een hele vage streepje en donderdag een test gedaan deze was niets te zien.( negatief)
De kwaaltjes zijn er wel, maar ik denk dat mijn lichaan mij voor de gek houd.
Word er wel moe van, van dat wachten.
Ik krijg vandaag een gevoel van dat mijn ongi aan komt , mag ook wel komen. nieuwe ronde , nieuwe kansen.
XX GT

hey grietje,

mag ik vragen waarom ze dan geen bloed laten prikken bij jouw?
aan de hand van je bloed kunnen ze in iedergeval zien of er het hormoon hcg aanwezig is en hoe hoog de hormoon hcg is..

Geen idee hebben we niet over gehad, dat was wel het beter geweest.
Hij wou verder niets doen , alleen maar afwachten en als er over 2 weken nog niets is dan een echo.
Ja 2 weken wachten is lang , ik ga wel weer testen deze week en anders bel ik gewoon weer.
Ik ben over 2 weken jarig en dan wil ik wel meer weten .
Bij onze dochter heeft een jaar geduurt dat ik zwanger raakte, was wel eens een x een week overtijd maar 4 weken nog nooit...mischien is er ook wat anders aan de hand.
Ik heb al die 4 weken lichte krampjes in mijn buik, ontzettend moe , en steken in mijn borsten, een paar dagen een beetje misselijk geweest ....je zal zeggen ZW.......maar krijg steeds het gevoel dat mijn lichaam mij voor de gek houd...en stress is het ook niet of tenminstens zal ik niet weten.
hopeloos is dit nog even krijg ik hier stress van........niet opgeven...maar je wil gewoon weten waar mijn ongi blijft.
XX GT

hey grietje,

ik snap je heel goed hoor,je word er gewoon erg onzeker van,je wil weten waar je aan toe bent....
laat je het nog weten als je meer weet?

hoelang ben je nu bezig voor de tweede  als ik vragen mag?

groetjes corina

Hoi grietje,

wat rot zeg al 4 weken overtijd en dan zo in spanning zitten,het kan best dat je zwanger bent maar het hcg hormoon nog niet voldoende is om een dikke test te hebben.Ik duim voor je dat je alsnog zwanger bent,en anders hoop ik dat je de volgende ronde een dikke streep te zien krijgt.

succes!!!

liefs nice

Hoi Corina
We zijn sinds maart 2008 bezig voor een tweede .
En sindsdien elke x op tijd ongi......wel eens een paar dagen later....maar geen 4 weken.
Ik ga gewoon door met testen als er nog geen ongi is.....heb verder ook geen enkele bloeding gehad   helemaal niets.
Het is eigenlijk best wel spannend maar je word er ook onzeker van.
Maar ja, zelf maar positief blijven het komt vast wel goed.
XX GT

Terug
Bovenaan