Naar de HA geweest

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Ik ben vanmorgen naar de HA geweest. Hij vond een bloedtest niet nodig. Sterker nog dat is hem door het ziekenhuis verboden om nog vrouwen bloed te laten prikken en te laten onderzoeken of ze zwanger zijn. Het hoofd LAB in ons ziekenhuis vindt dat de urinetesten net zo betrouwbaar zijn !!! Balen !!! Ik dacht dat ik wel een bloedtest zou krijgen. Niet dus !!

Maar daar in tegen stelde de HA voor om mij door te sturen naar de gyn !!!! Ik hoorde kerkklokken luiden en de zon ging schijnen. Eindelijk gaan we naar de gyn. Voor mij gevoel wordt er nu wat gedaan. Moet je natuurlijk nog maar afwachten. De vrouw in het ziekenhuis waar ik de afspraak bij maakte zei dat de afspraak 15 minuten zou duren. Wat zouden ze gaan doen ??? Weet iemand dat ??? Op mijn verwijsbrief van HA staat dat of ze mij willen onderzoeken en advies geven. We zullen het wel zien.

Nu moet ik alleen nog wachten tot 10 febr !! Ja, jullie lezen het goed !!! 10 febr !!! Ach ja, we wachten nu al zo lang, dit kan er ook nog wel bij !! Hopelijk wordt ik dan wat wijzer.

Meiden, ik hou jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen !!

Dikke knuffel van Biaggi

Lieve Biaggi,

Toen ik voor ´t eerst naar de gyn ging, wilde hij vanzelfsprekend de voorgeschiedenis weten, deed hij een inwendig onderzoek, misschien gaat ie een uitstrijkje maken en stel dat je dan nog geen ongie hebt, dan lijkt het ,mij sterk dat ie geen bloedtest wil doen!!
In het aler-aller-aller positiefste geval, heb je intussen wel een positieve test.Je had toch nog niets??

Liefs Jeanette

Hallo Biaggi,
Toen ik voor het eerst naar de gyn ging. Wilde hij mijn voorgeschiedenis weten, deed ook een inwendig onderzoek, maakte een uitstrijkje en ik moest ook bloedprikken. Mijn vriend moest direct een afspraak maken om zaad in te leveren zodat ze dat ook alvast konden bekijken.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes
patricia

Lieve Biaggi,

Toen ik de eerste keer ging deed ze geen inwendigonderzoek maar wilde ze eerst dingen weten over de cyclus wanneer deze is hoe deze verloopt en of ik last had van bloed bij/na het vrijen of er dingen waren die anders waren ofzo en ik moest bloed laten prikken div hormonen, de endocrine hormonen, en mijn man zijn zaad was al onderzocht via de ha en deze uitslag wilde ze ook weten. Moest op dag 3 van de cyclus bloed laten prikken en op dag 11 of 12 terug komen om te kijken hoe het eitje eruit ziet, en dus een dag van te voren vrijen om te kijken hoe het zaad er uitziet en dan kijkt ze meteen hoe het zaad en het slijm van mij het samen doen en heeft ze meteen een uitstrijkje gemaakt dus dat was echt helemaal niet pijnlijk of zo was binnen 4 minuten allemaal gedaan, je krijgt dus een inwendige echo en dan zie je op het scherm je eitje is een rond zwart ding en zij ziet dan hoeveel slijm er zit je ziet dan een soort richeltje, een donkere streep en dat is alles!

Moet nu volgende week bloed laten prikken voor de 2e keer dus dan kunnen ze zien of het eitje ook daadwerkelijk gesprongen is kunnen ze zien aan een bepaalde waarde van een hormoon in het bloed en als dat zo is dan weet je dat het best goed zit.
Mocht er deze keer niks gebeuren en ik wordt gewoon weer ongi dan moet ik een hsg onderzoek doen dan spuiten ze de eileiders schoon doet best pijn heb ik hier al eens gelezen (?) maar daarna schijn je makkelijker zwanger te worden, en dan laten ze alles een half jaar met rust en kijken ze of je zo zwanger wordt in dat half jaar en pas daarna gaan ze verder kijken hoe of wat maar zover zijn we nog langgggggg niet!

nou ik denk dat je nu wel wat meer weet en ik wens je dan ook erg veel succes toe en misschien is het nu gewoon al raak en hoef je dit allemaal niet te doen maar het doet echt geen pijn en het is ook niet eng dus dat scheelt.

Als je nog iets wilt weten......

liefs; Chili x

Hoi Biaggi,

Tjonge, je geduld wordt wel érg op de proef gesteld, zeg! Ik raad je wel aan om af en toe nog eens een test te doen en te blijven temperaturen. Als je temp steeds hoog blijft, dan moet het toch echt wel zo zijn.

De gyn kan bij inwendig onderzoek wel vaststellen of je zwanger bent (had je ha ook best kunnen doen als hij geen bloedtest wilde doen), en inderdaad lijkt het me sterk dat de gyn je tegen die tijd geen bloedtest geeft. En wat natuurlijk ook nog kan, is een echo!! Hoe dan ook, ik denk dat de gyn bij jou toch eerst wel gaat bekijken of je zwanger bent voor hij met de standaardroutines aan de slag gaat die wij gehad heeft. Dus linksom of rechtsom, er komt duidelijkheid!!

Sterkte weer met wachten, en ik hoop dat je de gyn te snel af bent!

Liefs, Inge

Hi Biaggi,

Oh wat ben ik blij dat je naar de gyn. mag joh!!!

Ik zal je van de week even mailen hoe mijn eerste afspraak toen was.....
Ik moet nu weg....dus dat doe ik van de week even rustig op me gemak....

Misschien spreek ik je nog!!

Dikke Knuffel Flower

Hoi Biaggi,
moest de hele dag al aan je denken. Wat spannend! Maar kon niet bij een computer....Nu pas. Ben blij voor je dat je naar de gyn mag, maar je moet wel geduld hebben he!? Positief is dat je nog steeds geen duivels hebt!
Wij zijn weer druk aan de klus! Vrijdag of zaterdag zal wel ergens mn eisprong zijn. Volgende NOD is 12/2. Dan weet jij ook meer! Spannende tijden!
Liefs Pooky

Hoi Biaggi.

Wat een goed nieuws van je verwijzing !
Ik ben nog niet zolang geleden voor het eerst naar de gyn geweest. Na een zeer uitgebreid gesprek heeft zij bij mij een inwendige echo gemaakt en een uitstrijkje. Tevens moest ik bloed laten prikken voor allerlei dingen. Als we de uitslag binnen hebben dan wordt aan de hand daatvan gekeken of we een samenlevingstest moeten doen of sperma moeten inleveren. Ik vind het ook allemaal erg spannend. Succes,XXX

Terug
Bovenaan