naar de ha geweest

A

Anoniem

Guest
hallo dames

ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest omdat mijn cyclus steeds korter wordt.
nu is dat dus niet zo erg zei de ha als je het maar regelmatig hebt pas als je op 14 dagen ertussen zit dan is het niet goed.
wat ik wel heel erg dom vond van hem dat hij zei als je weer met de pil begint dan heb je het weer normaal op 28 dgn. toen zei ik dus dat ik was gestopt om een kindje te krijgen.
nu wou hij ook weten hoe oud mijn vriend is en hoelang wij bezig zijn.
nou omdat mijn vroend al ouder is moeten wij het nog 3 maanden aanzien en is het dan nog niet raak dan moeten we naar de gynecoloog toe. dus ik hoop echt dat wij het zonder al die trammelant voor elkaar krijgen want het lijkt mij niet echt een pretje en ook zei de ha dat het dan niet met 1 a 2 tellen klaar zou zijn. dus niet echt hoopvol!!!

Ik zie wel hoe het loopt.

Liefs jessica

hoi Jessica
lekkere enthousiaste vent die huisarts !Misschien had hij last van een ochtend humeurtje?
Ik hoop voor je dat het voor die tijd gelukt is dan hoef je de molen niet in.

Ik duim voor je

doeidoei cindy

Ha Jessica,

Het zit je niet mee met enthousiaste opmerkingen zeg! Kop op, het komt vast vanzelf goed. Probeer er niet teveel aan te denken, hoe moeilijk dat ook is. Laat de natuur zijn gang gaan. Groetjes en veel succes.
Groetjes J

Hoi Jessica,

Je zou haast gaan denken dat die huisarts ongesteld moest worden, of niet dan !!!!

Niet te somber gaan denken he, kan maarzo zijn dat het zo ineens raak is .......

Succes en groetjes Ellen

hoi

ik vind het een beetje raar

normaal toch pas na 3 kwart jaar ofzo dat ze is

wat gaan doen

gr natasja

Terug
Bovenaan