naar de ha?

A

Anoniem

Guest
Nou weet ik het helemaal niet meer!! Vorige week zondag ben ik heel licht ongi geworden, dit zette woensdag redelijk door (dacht heb mooi een licht ongi dit keer), ben ik gisteravond ineens echt voplop ongi geworden met kramp, buikpijn, heel veel bloedverlies en misselijkheid! Weet iemand of dit normaal is? Want zo voelt het helemaal niet! Kan ik hiermee naar de ha gaan? Of moet ik het nog een half jaar afwachten? Ik weet niet goed wat hiermee nu te doen namelijk.

Alvast bedankt voor het aanhoren van mijn geklaag!!
Fijne dag allemaal en geniet van de lente!!!
Liefs ciomama

Hay hay,

Ik zal inderdaad sowieso even bellen. Succes meid!

Ik heb ook altijd een heftige ongi, maar nooit zo'n lange tijd daaraan vooraf.
Bellen met je vraag kan altijd!

Ennuh.... wij zitten hierom elkaars geklaag aan te horen toch?? hihi....

Liefs Daisy

Hey!!!
Mijn ongi was precies hetzelfde!! Maak je geen zorgen.. komt door de hormonen etc....

Liefs Laurie

ja ik twijfel ook of ik moet bellen.. 7 dagen heel licht bloedverlies gehad en gister zwaar ongi geworden. nog nooit zolang bloed verloren?

@ellepell..jij ook al? Raar hé?! Heb het nu al 2x gehad. Vorige maand 2 dagen heel licht, toen 2 dagen niks, en toen volop mens. En deze maand 7 dagen constant licht bloedverlies en sinds zondagnacht/maandag volop, en nu nog! Ik wil gewoon even weten of dit normaal is, en zo ja wat ik eraan kan doen en hoe ik evt met de ovutesten aan de gang moet. Als je erg twijfelt kun je eerst bellen. Heb ik ook gedaan en ze wouden me toch even zien zodat ik alles even rustig kan bespreken. Succes!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan