A
Anoniem
Guest
nog even een berichtje...
heb al ongeveer 2 maand dezelfde klachten...
misselijk,moe,rare kriebel in de buik, en gister ook wat steekjes...
Testen gedaan allemaal negatief...dacht bij mezelf dan maar weer afwachten kijken hoe de volgende periode verloopt...
Durfde eigenlijk de huisarts niet te bellen met deze klachten...
maar vanmorgen wakker geworden met oorpijn(zullen wel weer moeten worden uitgespoten) dus daarvoor even de huisarts gebeld en heb er ook gelijk maar even achteraan gezegd dat ik al 2 maanden last van misselijkheid en moeheid heb...
ze hadden helaas vandaag en morgen geen plek meer en donderdagochtend kan ik zelf niet...
Vrijdagmiddag mag ik dus heen...
We zullen zien wat de ha te zeggen heeft...
vind het toch belangrijker wat hij te zeggen heeft over mijn misselijkheid etc...dan over mijn oorpijn hihi
heb al ongeveer 2 maand dezelfde klachten...
misselijk,moe,rare kriebel in de buik, en gister ook wat steekjes...
Testen gedaan allemaal negatief...dacht bij mezelf dan maar weer afwachten kijken hoe de volgende periode verloopt...
Durfde eigenlijk de huisarts niet te bellen met deze klachten...
maar vanmorgen wakker geworden met oorpijn(zullen wel weer moeten worden uitgespoten) dus daarvoor even de huisarts gebeld en heb er ook gelijk maar even achteraan gezegd dat ik al 2 maanden last van misselijkheid en moeheid heb...
ze hadden helaas vandaag en morgen geen plek meer en donderdagochtend kan ik zelf niet...
Vrijdagmiddag mag ik dus heen...
We zullen zien wat de ha te zeggen heeft...
vind het toch belangrijker wat hij te zeggen heeft over mijn misselijkheid etc...dan over mijn oorpijn hihi