naar de HA

A

Anoniem

Guest
nog even een berichtje...

heb al ongeveer 2 maand dezelfde klachten...
misselijk,moe,rare kriebel in de buik, en gister ook wat steekjes...
Testen gedaan allemaal negatief...dacht bij mezelf dan maar weer afwachten kijken hoe de volgende periode verloopt...

Durfde eigenlijk de huisarts niet te bellen met deze klachten...
maar vanmorgen wakker geworden met oorpijn(zullen wel weer moeten worden uitgespoten) dus daarvoor even de huisarts gebeld en heb er ook gelijk maar even achteraan gezegd dat ik al 2 maanden last van misselijkheid en moeheid heb...

ze hadden helaas vandaag en morgen geen plek meer en donderdagochtend kan ik zelf niet...
Vrijdagmiddag mag ik dus heen...
We zullen zien wat de ha te zeggen heeft...
vind het toch belangrijker wat hij te zeggen heeft over mijn misselijkheid etc...dan over mijn oorpijn hihi

hey cloewja

ben je ook overtijd??
nou ik heb de zelfde probleem ik ben 11 januari voor het laatst ongi geweest en sinds die tijd de zelfde klachten, dacht ook gelijk aan zwangerschap maar alle testen negatief.
nu nog steeds niet ongesteld maar wel veel steekjes en een harde onderbuik, net als bij de vorige zwangerschap, en aan de ene kant wil ik wel na de dokter voor duidelijkheid maar aan de andere kant ook bang voor een teleurstelling want het is altijd welkom..
succes vrijdag..
liefs kimpie

@kimpie

helaas ben ik niet overtijd...ben sinds ik deze klachten heb(2 maand) ook beide keren gewoon ongi geworden...wel minder dan normaal...
ik zal als ik jou was toch naar de ha gaan...is makkelijk gezegd natuurlijk helemaal omdat ik hetzelf ook niet durfde en eigenlijk voor nog iets heel anders heen moet...maar goed toch even doen helemaal omdat je nog niet weer ongi bent geweest...

jij ook succes...
en laat het even weten of je wel of niet bent gegaan en hoe het is gegaan...

liefs claudia

hey claudia
ik ga morgen eerst nog even een clearblau test halen misschien is dat anders en beter dan die van het kruidvat. en als die ook negatief is bel ik toch ma de huisarts..
ik hou je op de hoogte! en succes vrijdag..
liefs kim

Jij ook heel veel sterkte... Ook met je oorpijn.
liefs, Gina

Terug
Bovenaan