Naar de HAP

A

Anoniem

Guest
Moet even wat van me afschrijven hoor.

Gisteravond heeft Joyce een kop thee van tafel omgetrokken onder toeziend oog van papa.Maar het ging wel fout.Ze stond met haar buik tegen de tafel en zo is de thee dus over haar heen gegaan.We hebben gelijk gekoeld en gekeken hoe het eruit zag.Op zich vonden wij de schade wel mee vallen (rood en wat heldere blaren,maar geen kapotte huid).Toen hebben we de huisartsenpost gebeld om te vragen wat wij verder nog konden doen.Krijgen we een assistente aan de lijn met heel veel vragen maar geen antwoord.Uiteindelijk moeten we dus komen.
Daar zijn we heel goed geholpen en hebben misschien 5 min in de wachtkamer gezeten en iets langer gewacht in de behandelkamer.We zijn weggegaan met een zalfje en een verbandje en moeten vandaag nog even naar de huisarts.DAT HAD IK ZELF OOK WEL KUNNEN DOEN!!!!!! Hier hebben we dus een 2x een klein half uur voor moeten rijden.Fijn hoor de HAP,geef mij maar een huisarts op oproep.

Al met al heeft Joyce de nacht goed doorgeslapen en ik ga haar zo halen.
Ben benieuwd hoe haar buik en arm er dan uitzien.En dan maar een afspraak maken bij de huisarts.

Groetjes Jessica

Jeetje Jessica,

wat zal jij geschrokken zijn..... Toen ik het woordje "Thee" las schrok ik ook al gelijk!!
Hopelijk werkt de zalf goed en heeft ze er weinig last van...

Heel veel sterkte!!

gr. Ilone

Hoi

Even een up-date.
We zijn net bij de huisarts geweest.
Joyce heeft eerste en tweede graads brandwonden.
Ze hebben het weer opnieuw ingesmeerd en ingepakt en morgen mogen we weer.

Groetjes Jessica

jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn. Heeft ze er veel pijn aan?
Wat zit er dan veel water in zo'n beker he!

Vooral goed opletten dat het niet gaat ontsteken want dat is altijd zo gemeen bij een brandwond.

Nou een dikke knuffel voor dekleine meid en heel veel sterkte.

groetjes chimene

Hoi Jessica,

Wat vervelend dat het gebeurt is, ik hoop dat je kleine meid er niet teveel last en pijn van zal hebben.
Veel sterkte en knuffels!

Groetjes,
Shivana en Tara

Wat moeten jullie ontzetend geschrokken zijn zeg. En wat kan het dan snel gebeurd zijn he. Ik hoop dat jullie meisje er niet teveel last van krijgt. Hou je ons op de hoogte?

groetjes Linda

hoi Jessica,

jee wat zullen jullie geschrokken zijn!
Ik hoop dat ze geen pijn heeft en nu snel zal genezen en er niets aan over houdt natuurlijk.

Sterkte en een knuffel voor je meisje
Tamar & Sarah

Hoi Jessica,

Wat ontzettend erg zeg! Hoe gaat het nu met Joyce? En met jullie, want dat is natuurlijk onwijs schrikken.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan