Naar de huisartenspost

Hoi dames,

wilde even wat met jullie delen.
Zoals ik eerder al heb aangegeven had ik nogal wat last van menstruatiepijn. Het werd alleen maar erger en erger, vooral in de avond. Kreeg ook last van mijn schouders, hartkloppingen en voelde me suf. Ik ben op het internet gaan zoeken en kwam uit op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Nou je kunt je voorstellen dat je er dan alleen maar angstiger van wordt! De volgende dag voelde ik me niet zo goed en heb ik maar gebeld. Ik mocht naar de huisartsenpost en zij wou mij niet in onzekerheid laten omdat ze toch niet wist wat ze ervan moest denken dus verwees ze mij naar de gynaecoloog in een ander ziekenhuis!!! Weer mijn fiets op in die kou brrr maar ja alles voor mijn kleine rijstkorrel hahah. Daar aangekomen mocht ik mij uitkleden etc er was een vruchtje te zien gelukkig, maar kon het hartje nog niet zien kloppen omdat het nog te klein was (jammerrrrrrr). Ik was enigszins wel opgelucht maar vond het erg jammer dat ik het hartje niet heb kunnen zien kloppen want dan was mijn onzekerheid helemaal weg. Of ook weer niet, ik vind altijd wel iets om me zorgen over te maken zo zit ik wel een beetje in elkaar jammer genoeg.

Oh ja nog iets wat ik wel grappig vond en ook wel gênant.................. in de haast was ik vergeten mijn ondergoed aan te doen!!! Hahahahaha, ik had onder mijn joggingbroek nog een broek aangedaan vanwege de kou maar had helemaal niet aan mijn ondergoed gedacht.
Stom

Fijne weekend allemaal!
Ilham

Hoi Jcdwg,

ja best wel hoor.
Ik ben er wat minder mee bezig, was een beetje te enthousiast hahah. Ik wacht nu gewoon de termijnecho af wat op 9 januari zal zijn. En dan hoor ik het verder wel. De hele tijd scenario's bedenken over hoe het wel niet slecht kan aflopen heb ik helemaal niks aan. Ik ga proberen meer te focussen op het feit dat het wel mooi is gelukt god zij dank!
Bedankt voor je reactie!

Veel liefs Ilham

Dat was wel even schrikken, maar ben blij
voor je dat het op de goede plaats zit, kan je dat doombeeld uit je hoofd zetten, dat ruimt denk ik lekker op bij je.

dat lijkt mij ook schrikken. Maar wel fijn dat ze je zo geholpen hebben.

Ik zou het ook heel genant vinden om dan mijn onderbroek te vergeten. Maar kun je zien dat dat op dat moment niet belangrijk is!

Terug
Bovenaan