Naar de huisarts geweest...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

k ben net bij de huisarts geweest.. Ik moest plaatsnemen op de onderzoeksbank zodat ze ff onderzoek kon gaan doen... Toen ze de streek van mun baarmoeder en eierstokken onderzocht voelde ik niks.. Maar toen ze iets verder naar boven ging duwen aan de rechterkant van mun buik voelde het nogal pijnlijk... Meteen zei ze dat ze niet verder hoefde te onderzoeken omdat het duidelijk   mijn dikke darm was.. De rest van mun darmen waren ook erg gevoelig, en ze constateerde dat ik gewoon de boel verstopt had!! Nu is dit niet raar omdat ik  al een paar maanden staaltabletten gebruik.. Na testen vanmun hb mag ik daarmee stoppen en heb een laxerend poedertje gekregen om alles weer op gang te brengen.. *zucht wat heb ik me druk gemaakt zeg!

Magoed... Morgen ben ik vier weken zwanger.. heel pril nog dus maar hoop dat alles goed gaat en die eerste paar maanden snel om zijn..

liefs Bats

Hee Bats

Gelukkig maar zeg. Weet je in ieder geval dat dat niks betekent. Zal vast een heeele grote opluchting zijn.

Dank je trouwens voor je lieve woorden. Ik was gisteren geloof ik een beetje melodramatisch, maar ik meende het wel hoor. Ik zal je echt missen.
Meis, geniet nog even lekker van je roze wolkje!!
En hou je ook nog maar even lekker op!!!!!

Veel liefs en knuffels Annet

Geeft niks hoor.. ik weet zelf maar al te goed hoe je je af en toe kunt voelen, en daar is altijd ruimte voor hier..
Wederom bedankt voor je lieve note meid.. en nogmaals.. Jou tijd komt ook!!

liefs Bats

hoi hoi

goh meid wat fijn dat dit ook weer goed nieuws is... twee keer achter elkaar .... heerlijk om alleen mar goede dingen te lezen...

en nu genieten he?

enne ook al ken ik je nog niet zo lang, toch had ik het idee dat jij hier de vraag maar raak meid was... hihihi zo ga ik je noemen........

nu ik dit zo zit te schrijven... hoe lang ben je hier op dit forum geweest.. ik was hier in juni ook al en toen ging ik naar het forum maart 2006 moederes en nu ben ik weer terug.. maar was jij er in juni ookl al hier te vinden..........kan het me niet meer herinneren, sorry..

he geniet ze

liefs tobi

Terug
Bovenaan